دوره سئو خارجی و لینکسازی نوین

امروزه استفاده از بازاریابی ویروسی در بین سایت های خارجی بسیار پرطرفدار می باشد و در شبکه های اجتماعی تامبلر و فیسبوک مورد استفاده قرار میگیرد. اما همانطور که میدانید این دو شبکه در ایران فیلتر هستند اما شما میتوانید به جای آنها از دو شبکه ی اینستاگرام و لینکدین استفاده کنید. این کار، به شما این امکان را میدهد تا با تولید و انتشار محتوایی ارزشمند کاربران زیادی را به سمت سایت خود جذب نمایید. اگر با خود فکر میکنید چرا افراد باید در سایت شما مطلب بنویسند باید به شما بگوییم که اگر شما بتوانید به یک سایت معتبر و خوب تبدیل شوید این انگیزه را در وبلاگ نویسان ایجاد می کنید تا با نوشتن مطلب در سایت شما رزومه بسیار خوبی برای خود بسازند. سایت ویرگول یک شبکه اجتماعی فارسی است که شما می توانید در آن به عنوان نویسنده فعالیت کنید.

وقتی مطلبی سئو شده منتشر می کنید و به آن لینک می دهید می تواند تاثیر بسیار زیادی در بازدید ازسایت شما داشته باشد. شما می توانید برای بررسی لینک های دیگران از وبسایت های Ahrefs، SEMrush، Alexa، Moz، Majestic استفاده کنید. شما می توانید برای سایت خود به راحتی و در کمتر از 2 دقیقه بک لینک درست کنید. شما با انجام لینک بیلدینگ اصولی می توانید به راحتی رقبای خود را پشت سرگذاشته و در برابر آن ها قد علم کنید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید .

لازم به یادآوری است که با سئو خارجی ، این ساختار سایت ما نیست که تغییر می‌کند، بلکه این امر توسط سایت‌های معتبر دیگر در اینترنت  که به وب‌سایت شما لینک می‌دهند یا وب‌سایت شما را تبلیغ می‌کنند، فعالیت در فروم‌ها یا حتی شبکه‌های اجتماعی و… انجام می‌شود. در حال حاضر اگر شما برای سایت خود لینک سازی خارجی را به کار می‌برید، باید به کیفیت لینک‌ها توجه کرده و بدانید که تاثیر لینک‌سازی‌ها به صورت تدریجی خود را نشان می‌دهد که همین تاثیر تدریجی، مشروط به کیفیت لینک‌سازی شما خواهد بود. سایت های مختلفی وجود دارد که مرتبط با کسب و کار شما است و شما می توانید به صورت رایگان در آن ها به معرفی محصولات، خدمات، مقالات و… کسب و کارتان بپردازید و به عنوان مهمان پست هایی را به اشتراک بگذارید. سایت های مختلفی هستند که تولید محتوای خاصی انجام نمی دهند و در واقع صرفا بستری برای گذاشتن محتوا توسط اشخاص دیگر هستند. شما می توانید با ایجاد اکانت در آن ها عضو شده و مقالات علمی کسب و کارتان که در راستای رفع مشکلات آن صنعت است و یا حتی معرفی خدمات و محصولات مربوط به کسب و کارتان را در آن ها به اشتراک بگذارید. برای نمونه سایت ویرگول یکی از سایت هایی است می توانید در آن مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

براساس تکنیک های سئو بک لینک های قوی ، واحدهای ارزش یک سایت هستند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان امتیاز مثبت برای سایت شما در نظر می گیرد. هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک داشته باشد، محبوب تر خواهد بود و در نتایج بالاتر نشان داده خواهد شد. در این پکیج استثنایی ما لیست +580 بک لینک قوی با دامین آتوریتی 90 تا 30 و با قابلیت درج لینک های فالو  و نوفالو را به شما وبمستر محترم ارائه می دهیم. لینک سازی خارجی به روش های مختلفی صورت می گیرد از خرید لینک قوی گرفته تا لینک سازی خودکار و لینک سازی کلاه خاکستری و سفید و تبادل لینک. لینک سازی داخلی نیز اصول و نکته های زیادی دارد که در مقاله زیر به آن پرداخته ایم.

وقتی از سئوی داخلی یا On-page SEO حرف می‌زنیم، منظورمان کار کردن روی همه‌ی اصول، ابزارها و تکنیک‌ها در وب‌سایت خودمان است؛ یعنی جاهایی که اختیار و کنترل کامل روی آن‌ها داریم. دامنه رنک دار و آتوریتی دار رتبه بسیار بهتری در نتایج گوگل نسبت به دامنه های جدید و بدون رنک دارند. به هیمن خاطر با دامنه رنک دار و رند کسب و کار شما حداقل چند ماه و یا چند سال جلو خواهد افتاد. شاید باورتان نشود ولی سایت هایی وجود دارند که در زمینه تولید این قبیل رسانه ها فعالیت دارند و پس از تولید آنها را به فروش می رسانند. هر چند در کشور ما چیزی به ما لایسنس رعایت نمی شود اما با ایجاد پایگاهی این چنینی مطمئنا میتوانید لینک های بسیار خوبی را دریافت کنید.

  • این کار، به شما این امکان را میدهد تا با تولید و انتشار محتوایی ارزشمند کاربران زیادی را به سمت سایت خود جذب نمایید.
  • لینک بیلدینگ بین سایت و شبکه‌های اجتماعی از نان شب در بهینه‌سازی وب سایت واجب‌تر است.
  • همچنین اگر در وبلاگ و سایت‌های دیگران کامنت می‌گذارید و به مطالب خودتان لینک می‌دهید؛ یا مطالبی را به عنوان مهمان در وبلاگ دوستان‌تان منتشر می‌کنید (تا به صورت مستقیم و غیرمستقیم به نوشته‌هایتان اشاره شود)، باز هم در حال بهینه‌سازی سایت با تکنیک‌های سئو خارجی هستید.
  • برای این‌که بدانید که راه موفقیت آن‌ها را چگونه تکرار کنید، باید مواردی را در نظر بگیرید.
  • در سایت های تبلیغاتی بسیاری مشاهده کرده اید که کمپین های محتوایی بسیار زیادی وجود دارد.
  • کیفیت محتوای تولید شده و شرایط صفحات شما به شکلی است که وبسایت‌های دیگر به چشم یک مرجع یا منبع به آن نگاه کرده و بدون دریافت پول یا هر گونه سفارشی، به صورت داوطلبانه به آن لینک‌دهی انجام می‌دهند.

سئوی خارج از صفحه یا به اصطلاح سئو off page مجموعه اقدامات خارج از سایت است که با هدف افزایش بازدید وب سایت توسط مخاطبان مورد نظر از موتورهای جستجوی مختلف (Google ، Firefox ، Internet explorer و…) انجام می‌شود. اما ساده‌ترین روش برای ایجاد لینک‌های خارجی، کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی است در این روش شما باید در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل لینکدین، توئیتر، اینستاگرام و تلگرام، فعالیت داشته باشید و به صورت طبیعی سوشال سیگنال برای سایت‌تان ارسال کنید. جدا از تعریف بالا دو سبک متفاوت دیگر لینک‌سازی خارجی نیز وجود دارد که از آن به عنوان لینک بیلدینگ خارجی طبیعی و دستی یاد می‌شود، در ادامه به صورت کامل با جزئیات این دو روش فرایند لینک‌سازی آشنا خواهیدشد. همیشه ساخت بک لینک های دانشگاهی (edu) برای مدیران سایت ها و سئوکاران امری دشوار و ایده آل بوده و هست. شاید شما هم روزی به دنبال بک لینک های دانشگاهی بوده ای، درست حدس زدیم؟؟ 🙂 بک لینک های دانشگاهی و بخصوص رپورتاژهای دانشگاهی را نمی توان به سادگی ساخت و از بسیاری از سایت های edu نمی توان بک لینک گرفت. (چون این سایتها مثل بقیه سایتها خدماتی و شخصی و یا مربوط به شرکت خصوصی نیستند و عموما زیر نظر دولتها هستند).

کاربرد لینک‌های خارجی و تاثیرشان بر سئو سایت

به بیانی دیگر موتورهای گوگل عملکرد یک سایت را بر اساس نظرات و رفتار کاربران ارزیابی می کنند. به لینک‌هایی که توسط شما با هدف سئوی خارجی در سایت‌های مختلف ایجاد می‌شود، لینک های غیرطبیعی گفته می‌شود. اضافه کردن یک لینک در یک دایرکتوری آنلاین، انجمن یا فروم ها، امضای پست وبلاگ، خرید لینک متنی و … از این دست لینک سازی است. برخی از تکنیک‌های ساخت لینک به‌عنوان سئو کلاه سیاه محسوب می‌شود و توسط موتورهای جستجو خنثی می‌شود و در بسیاری موارد، لینکسازی غیرطبیعی منجر به جریمه یا پنالتی گوگل می‌شود. بک لینک یا لینک خارجی، لینکی است که در یک سایت دیگر قرار می گیرد و به صفحه سایت شما اشاره می کند.

راه های دیگر استفاده از بازاریابی ویروسی استفاده از وبلاگ ها و ایمیل مارکتینگ می باشد. یکی از متداول ترین روش های بازاریابی ویروسی که افراد بسیاری نیز از آن استفاده می کنند قرار دادن جایزه در پست های اینستاگرام می باشد. در واقع آنها از شما میخواهند که چند نفر از دوستان خود را در زیر پست تگ کنید. ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید. آموزش ahref را می توانید در این دوره به صورت تخصصی به همراه آموزش ابزار moz مشاهده کنید.

  • در واقع در هدف گذاری در استراتژی لینک سازی، هدف از ایجاد انواع بک لینک ها در انواع رسانه ها را تعیین می کنید.
  • یکی از دلایلی که لینک سازی در تجارت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این است که شما در سایت های پربازدید معرفی می شوید و می توانید با کمک این معرفی بازدید بسیار زیادی دریافت کنید و سپس آنها را به مشتری تبدیل کنید.
  • با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید.
  • طبیعی یا دستی؟ این کار به شما کمک می‌کند مسیر ذهنی مشخص‌تری داشته باشید.
  • توجه داشته باشید که قبل از شروع لینک سازی، ابتدا سایت هایی که دارای اعتبار دامنه خوب هستند را جدا کرده و در آنها ثبت نام کنید.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

همان طور که می دانید لازمه پیشرفت کنترل نمودن بخش هایی از وبسایت است که در حال صعود هستند. این ابزار با بهره گیری از مدل های گرافیکی سئو سایت شما را بررسی و نقاط ضعف سایت را به شما گوشزد می کند. اما شما تنها  مدت کوتاهی می توانید از این ابزار به صورت رایگان استفاده کنید و پس از این مدت باید نسبت به خرید نسخه پولی آن اقدام کنید. اما هزینه کردن برای این ابزار شما را به سمت سئو سایت موفق سوق خواهد داد پس در خرید نسخه پولی آن به دل خود شک راه ندهید.

پس از اینکه در تولید محتوا به موفقیت رسیدید حال می توانید اسلایدهای کوتاه برای توضیح محتوای خود و انتشار آن در اسلایدشیر و یا با ایجاد ویدئویی کوچک در یوتیوب و حتی تصاویر بسیار جذاب و اینفوگرافیکی در پینترست محتوای تولید شده را به اشتراک بگذارید. همانطور که میدانید امروزه عصر اینترنت و تکنولوژی می باشد و سایت ها و وبلاگ های بسیاری چه به زبان فارسی و چه به زبان های خارجی وجود دارند که تنها در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند و فعالیت خاص دیگری را انجام نمی دهند. اگر بتوانید لینک سازی رقیبان خود را شناسایی کنید و سطح لینک سازی آنان را ببنید میتوانید بهترین اقدام ها را در این زمینه انجام دهید.

آموزش سئو خارجی سایت (Off-Page Seo) با ۱۰ استراتژی موثر لینکسازی

یعنی اگر لینک ها در سایت های مرتبط داده شده یا در مقالات مرتبط اضافه شود (به جای فوتر یا سایدبار) احتمالاً گوگل هرگز متوجه نخواهد شد که این لینک ها، پولی هستند. در واقع می توان گفت که اگر استانداردهای لینک سازی خارجی به درستی رعایت شود، گوگل خرید آن بک لینک را یک تکنیک کلاه خاکستری به حساب می آورد. خرید بک لینک برای بسیاری از مشاغل جذاب ترین گزینه است، به ویژه اگر خرید بک لینک باعث شود که به خاطر قرار گرفتن در رتبه های برتر جستجو، درآمد زیادی کسب کنند. غالب اوقات این درآمد خیلی بیشتر از آن مبلغی است که کسب وکارها برای گرفتن بک لینک هزینه کرده اند. خرید بک لینک به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو و جذب بازدید کننده و مشتری بیشتر کمک می کند. وبسایت Maxeo احتمالا یکی از بهترین ابزارهای ایرانی برای بررسی سئو داخلی است.

کمترین کاری که از دست شما بر می آید این است که از طریق ثبت نام و استفاده از نسخه آزمایشی سایت خود را آنالیز و کمبود های آن را جبران کنید. یک کارشناس حرفه‌ای سئو باید با تمام بخش‌های سئو و همه فاکتورهای رتبه بندی گوگل آشنایی داشته باشد و سئو خارجی سایت بخش مهمی از این فاکتورها را شامل می‌شود. رسیدن به رتبه‌‎های بالای گوگل، جذب مشتری و افزایش فروش مستقیماً در گرو انجام درست سئو است و سئوی off-page و لینکسازی خارجی بخش مهمی از رتبه‌بندی حساب می‌شود. گوگل از طریق شبکه ارتباط لینک‌ها، کیفیت محتوا و ارزش یک وب‌سایت پی می‌برد، بنابراین یک سایت با لینک‌های دارای ارزش زیاد، معمولا رتبه بهتری از سایت‌های دیگر با لینک‌های کم‌ارزش دارد. می توانید فروم های آنلاینی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را پیدا کنید و در آن ها فعالیت کنید.

محتوای عاطفی از جذابیت هایی مانند شادی، ترس، خوش بینی، غم، شوخ طبعی و نیاز ذاتی به تعلق برای برانگیختن پاسخ مخاطبان استفاده می کند. برای سئو خارجی یا آف پیج سایت و استراتژی لینک‌سازی، حضور در شبکه‌‌های اجتماعی، یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقداماتی است که نباید از آن غافل شوید. شبکه‌های اجتماعی دنیای بازاریابی را متحول کرده است و برای ایجاد بک لینک، فرصت عالی را فراهم کرده است تا از طریق آن بتوانید، کاربران زیادی را جذب سایت خود کنید.

برای دیدن جزئیات تحلیل و بررسی هر یک از بخش های سایت کافی است قسمت مد نظر خود را انتخاب و روی آن کلیک کنید تا نتایج را مشاهده کنید. در اولین قسمت اطلاعاتی درباره شبکه های اجتماعی خصوصا فیس بوک و توئیر نمایش داده می شود و در ادامه صفحاتی که بیشتر مورد پسند کاربران بوده را مشخص می کند. همان طور که از نامش مشخص است یک ابزار کوچک اما کاربردی و جالب برای بررسی وضعیت سئوی سایت است. این ابزار برای کسانی کاربرد دارد که مهارتی در مبحث سئو ندارند و هدفشان از بررسی سئو سایت این است که مهم ترین فاکتورها سئو سایت خود را شناسایی و بررسی کنند. اما این به معنی این نیست که بتوانید با ابزارهای کوچک مشکلات سئو را مرتفع کنید بلکه وضعیت سئو سایت را به طور کلی مشاهده می کنید.

در حقیقت بسیاری از سایت های مجازات شده هرگز نمی توانند بعد از پایان پنالتی گوگل، رتبه قبلی خود را به دست بیاورند. این امر نشان می دهد که گرفتار شدن در خرید لینک ها می تواند یک سابقه بدی در کارنامه یک سایت به جا بگذارد. اما یک مشکل وجود دارد؟ گوگل به وضوح اعلام می کند که اگر سایت ها به خاطر بهبود رتبه بندی شان بک لینک های پولی خریداری کنند، قوانین این موتور جستجو را نقض کرده اند. هرگونه وب سایتی که در این زمینه مشارکت داشته باشد ممکن است پنالتی گوگل شامل حال آن سایت شود. ما در دوره آموزش لینک بیلدینگ به بررسی و آموزش ahref پرداخته ایم و به شما یاد داده ایم که چطوری می توانید از این ابزار برای بررسی و آنالیز بک لینک رقبای خود استفاده کنید و در نهایت با استفاده از این ابزار چگونه استراتژی لینک بیلدینگ خود را مشخص کنید.

مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید .

با این کار در مدت زمان کوتاه خود کاربران با اشتراک مطالب شما در وب‌سایت یا شبکه‌اجتماعی‌شان، لینک‌های خارجی مفیدی به سمت شما روانه می‌کند. اما در حقیقت دنیای وب، این کار شدنی نیست چون اکثر وبمستران حرفه‌ای با پیاده‌سازی استراتژی لینک‌سازی اقدام به خرید و ایجاد لینک می‌کنند و تنها در شرایط خاصی که برند وب‌سایت، مطرح و معروف شده باشد امکان ایجاد لینک‌های طبیعی وجود دارد. مسلما فروم ها و سایت های پرسش و پاسخ بسیاری را در زمینه کاری خود میشناسید. میتوانید با عضو شدن در آنها و فعالیت به سوالات کاربران تا حدود زیادی پاسخ دهید.

در صورتی عدم استفاده از لینک سازی خارجی و با توجه به افزایش رقبا در آینده جایگاه‌های فعلی که دارید را نیز از دست خواهید داد و پس از مدتی بی خیال کسب و کار اینترنتی خواهید شد. همانطور که میدانید برای اینکه بتوانید در بازاریابی آنلاین به موفقیت برسید باید لینک سازی خارجی و داخلی بسیار قوی داشته باشید. در واقع اهمیت بک لینک سازی فقط به سئو خوب و در اختیار داشتن جایگاه بالاتر در گوگل منجر نمی شود بلکه لینک بیلدینگ به کاربران یک سایت این امکان را می دهد تا به سایت های دیگر انتقال پیدا کنند و با معرفی وب سایت خود در پیشرفت و گسترش سایت و مطالب خود به موفقیت برسند. در دوره “آموزش لینک سازی خارجی“ ما به نکات مهم و تکنیک های تجربی و عملی لینک سازی که تا به حال آنها را جایی ندیده اید اشاره خواهیم کرد.

بنابراین می‌توان گفت که بک لینک‌ها به عنوان یک راه میانبر است که به وسیله آن بتوانید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید و در نتیجه کاربران بیشتری را جذب سایت نمایید. بنابراین در کنار کار بر روی کیفیت محتوا و طراحی سایت، لازم است که خودمان اقدام به ساخت بک لینک کرده و از این طریق رتبه سایت را بهبود دهیم. اما باید توجه داشته باشید که استراتژی لینک‌سازی خارجی و ایجاد بک لینک باید به درستی انجام گیرد، تا بتواند تاثیر مثبت داشته و ترافیک زیادی را جذب سایت شما کند بدون اینکه گوگل را متوجه ساختگی بودن بک لینک آن‌ها کند. با افزایش رقابت در کسب و کار اینرنتی دیگر سئو داخلی به تنها جوابگو نیست و برای کسب رتبه های اول در گوگل نیاز است تا لینک سازی خارجی  را به صورت اصولی و دقیق انجام شود تا بتواینم جایگاه ها اول را در گوگل را به دست بیاوریم.

مهم ترین این موارد شامل بررسی محتوای سایت و تصحیح محتوای سایت برای بهتر دیده شدن محتوا به موتورهای جستجو و همچنین بررسی تگ های مهم سایت و در انتها ثبت سایت در موتورهای جستجو است. شما باید برای داشتن یک سئو خارج از سایت قوی استراتژی بک‌لینک قوی داشته باشید و لینک‌های برگشتی قوی و باکیفیتی را برای سایت خود دریافت کنید. ممکن است شما ۳۰۰ بک لینک برای سایت خود داشته باشید، اما بعد از دو یا سه ماه برخی از این لینک‌‌ها از بین برود، زیرا شما فقط از سایت‌های مختلف بک لینک دریافت کرده‌اید، اما کنترلی روی آن‌ها ندارید.

شرکت کردن مکان هایی که باعث اعتبار سایت شده و امکان اشتراک گذاری مطالب را بالا می برد بسیار اهمیت دارد. شما می توانید در بخش اطلاعات کاربری آدرس سایت خود و همچنین در بخش امضای کاربری آدرس لینک خود را همراه با انکرتکست ایجاد کنید. همانطور که می دانید بازدیدکنندگان از سایت شما بهترین کسانی هستند که میتواند مطالب را در سطح اینترنت به اشتراک بگذارند. باز کردن لینک خارجی در تب جداگفتیم که لینک خارجی می‌تواند یکی از دلایل خروج کاربر از سایت شما باشد. برای افزایش زمان ماندن کاربر در صفحه، لینک‌های خارجی را برای باز شدن در یک تب جدید تنظیم کنید.

این سایت ها چون توسط نهاد آموزشی معتبر اداره می شوند نزد گوگل دارای اعتبار بسیار بالایی هستند و وقتی یک سایت لینکی از آنها دریافت می کند گوگل نیز به آن سایت اعتماد و اعتبار بالایی منتقل می کند. آنچه در لینک سازی خارجی بر آن تأکید می‌شود، این است که این کار را به‌صورت پیوسته و طبیعی انجام دهید. سایت‌های محلیسایت‌های محلی کسب‌وکارهایی کارآمد هستند که بازاری محلی دارند. بیشتر کسب‌وکارهای ایرانی آنلاین، محدود به ایران هستند و جز این دسته محسوب می‌شوند. با بررسی‌ زبان و آدرس هاست ‌سایت، می‌توانید تشخیص دهید که آن ‌سایت برای انتشار لینک یا محتوای شما مناسب است یا خیر. پیدا کردن صفحات مرجع و لینک گرفتن از آن‌هاتلاش کنید از صفحات مرتبط با محتوا و ‌سایت خود لینک دریافت کنید.

احتمالا پس از مطالعه مطالب بالا و شناخت سایت های آنالیز سئو به این نتیجه رسیده اید که خدمات چند سایت معرفی شده تقریبا شبیه به یکدیگر است اما این به شما بستگی دارد که می خواهید چه میزان بودجه را صرف بررسی سئو سایت خود بکنید. برای آن که بتوانید لینک های شکسته را از میان بردارید نیاز است آن ها را حذف کنید، برای این کار بهتر است از ریدایرکت 301 به صفحه مرتبط استفاده کنید. شما می توانید در ابتدا به قسمت سرچ کنسول وبسایت خودتان نگاهی بیاندازید و از قسمت legacy tools and reports وارد بخش message شوید و در آن جا ارور های سایت خود را بررسی کنید. این قسمت می تواند بسیار بسیار مهم باشد و توجه به آن همواره به عنوان یک اصل همیسشه درست در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. MOZ PRO نام سایتی است که به صورت آنلاین و با پرداخت بهای آن به صورت ماهانه اقدام به بررسی رتبه مطالب سایت شما در نتایج گوگل کرده و از همین طریق می توانید رتبه مطالب سایت خود را بهبود ببخشید.

در ضمن برای بهبود سئوی سایت خودتان تنها به کسب یا خرید بک لینک اکتفا نکنید چون تا زمانی که تمام فاکتورها و اصول سئو را رعایت نکنید، این کار تأثیر زیادی روی بهبود سئو سایت شما نخواهد داشت. خدماتی که توسط شرکت سئو برای کمک به رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو ارائه می شود، خدمات سئو نامیده می شود. خدمات سئو شامل استراتژی‌های زیادی است که هدف آن کمک به رتبه‌بندی وب‌سایت شما در سفارش بک لینک صفحات نتایج موتورهای جستجو است. رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می‌تواند ترافیک ارگانیک وب‌سایت شما را افزایش دهد. افزایش ترافیک ارگانیک به این معنی است که محصول یا خدمات شما توسط کاربران بیشتری دیده می شود و این به معنای درآمد بیشتر برای فروشگاه اینترنتی یا شرکت شماست. برای ایجاد استراتژی لینک سازی، نیاز دارید تا در فضاهای مختلفی با توجه به محتواهایی که دارید، لینک سازی کنید.

البته توجه داشته باشید که در ایام تعطیلات نوروز، مراسم مذهبی و… همواره تغییرات بازدید بسیار قابل درک بوده و کاهش می یابد. اول اینکه با سئو خارجی و لینک‌سازی وبسایت شما خیلی سریع‌تر رشد می‌کند و به جایگاه‌های بالاتر گوگل خواهد رسید. در دوره سئو خارجی شما به صورت کامل تمام کارهایی که باید در خارج از سایت خودتان برای بهینه‌سازی انجام دهید را کامل آموزش می‌بینید. هر چقدر در شبکه‌های اجتماعی فعالیت بهتری داشته باشید و بتوانید اعتماد مشتریان را جلب کنید، برند شما بیشتر در معرض دید قرار می‌‌گیرد.

  • بک لینک یا لینک خارجی، لینکی است که در یک سایت دیگر قرار می گیرد و به صفحه سایت شما اشاره می کند.
  • با اینحال اگر هیچ آشنایی با سئو ندارید، بد نیست قبل از شرکت در کلاس، مطالب سئو وبلاگ نوین را مطالعه کنید و یا در دوره دو ساعته سئو مقدماتی نوین شرکت کنید.
  • مهم است که بدانیم  سایت از لحاظ سئو در چه وضعیتی قرار دارد و بعد از آگاهی از این مهم بتوانیم بهترین تصمیم را برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بگیریم.
  • بک لینک از سایت های غیر مرتبط تا چه میزان در سئو تاثیر دارد؟ در صورتی که این اتفاق برای شما افتاده باشد می دانید که شناسایی و رفع مشکل چه قدر زجر آور است.
  • شما می توانید به جستجو در قدیمی ترین سرویس وبلاگدهی تعداد زیادی از این قبیل وبلاگ ها پیدا کنید که ارزش توسعه و همکاری را دارند و حاضرند وبلاگ خود را در اختیار شما قرار دهند.

اکسترنال لینک بیلدینگ، در دنیای سئو و بهینه سازی وب‌سایت، به دو دسته اصلی لینک‌های خارجی که درون وب سایت شما قرار دارند که به اصلاح به آن‌ها این باند لینک می‌گویند و لینک‌های خارجی که خارج از وب سایت شما قرار دارند و نام دیگرشان اوت باند لینک است تقسیم می‌شوند. در این روش افراد تلاش می کنند تا در رابطه با موضوع کار و هر مطالب دیگری که صاحب نظر هستند با یکدیگر به بحث و گفت و گو بپردازند. این گفتگو می تواند در رابطه با تجربیات کاری و همچنین به اشتراک گذاشتن نوشته هایشان نیز باشد که در برخی موارد باعث افزایش لینک سازی و ترافیک سایت می شود. همچنین می توانید در گروه های مرتبط کاری در شبکه های اجتماعی به دنبال افرادی بگردید که همیشه در حال شیر مطالب هستند و با آنها برای این منظور وارد همکاری شوید.

قرار گرفتن در صفحه اول موتورهای جستجو، اعتبار و ارزش شما را برای مدت طولانی افزایش می دهد. روش دوم زمانی کاربرد دارد که از قبل تصویری در محتوا بارگذاری شده است و اکنون می خواهید بر روی آن لینک قرار دهید. برای این کار می بایست بر روی تصویر کلیک کرده و از منوی بالایی صفحه، گزینه “گذاشتن یا ویرایش پیوند” که به شکل یک سنجاق است را انتخاب کنید. سپس نواری در کنار تصویر ظاهر می شود که باید لینک مورد نظر را در آن قرار دهید. بعد از قرار دادن لینک، یا باید دکمه اینتر در صفحه کلید کامپیوتر را فشار داده و یا بر روی فلش آبی رنگ کنار کادر کلیک کنید.

کیفیت بک‌لینک‌هاقبل از لینک سازی خارجی باید کیفیت ‌لینک‌های خارجی که یک سایت روی محتوای خود قرار داده است را بررسی کنید. برای این منظور با استفاده از آنالیز بک‌لینک می‌توانید از فالو و نوفالو بودن آن‌ها، اسپم نبودن و طبیعی بودن آنها آگاه شوید. تولید محتوا برای ویکی‌پدیا و وب‌سایت‌های مرجع دیگر یا ویرایش اطلاعات آن‌ها و سپس قراردادن لینک سایت به‌عنوان منبع، یک استراتژی لینک سازی خارجی مشابه محسوب می‌شود.

کیفیت محتوای تولید شده و شرایط صفحات شما به شکلی است که وبسایت‌های دیگر به چشم یک مرجع یا منبع به آن نگاه کرده و بدون دریافت پول یا هر گونه سفارشی، به صورت داوطلبانه به آن لینک‌دهی انجام می‌دهند. انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد. استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک محصول نیست، بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است، بنابراین نمی توان قیمت خاصی را برای همه سایت ها در نظر گرفت. البته خدمات سئو را می توان در دسته بندی های مختلفی از جمله بهینه سازی وب سایت، بازاریابی محتوا، لینک بیلدینگ و … قرار داد و برای هر کدام هزینه های خاصی را تعیین کرد. مرحله اول تجزیه و تحلیل دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز، بر اساس برآورد صحیح قیمت قابل ارائه است.

در این روش، شما با پرداخت هزینه بک لینک‌هایی را به دامنه وب‌سایت‌تان تزریق می‌کنید. در وب امروز، بک لینک به یکی از مهم‌ترین ستون‌های رشد سایت‌ها تبدیل شده است! در اینجا نیز برای خرید بک لینک باید دقت و توجه کافی به خرج داده و انتخاب بک لینک از هر منبعی، لزوما موثر نخواهد بود. حتی گاهی اوقات با خرید اشتباه بک لینک، بدتر به سئو و شرایط وب سایت خود، صدمه خواهید زد.

برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. به طور کلی لینک سازی خارجی، که در واقع قلب سئو خارجی محسوب می شود، به مجموعه فرآیندها و فعالیت هایی گفته می شود که شما انجام می دهید تا لینک های معتبر از سایت های دیگر دریافت کنید. اما برای اینکه پی ببرید چه زمانی لینک سازی خارجی کنید، کجا لینک سازی خارجی کنید، چگونه لینک سازی خارجی کنید و… نیاز به یک برنامه منسجم دارید که استراتژی لینک سازی خارجی همان برنامه ای است که به شما در لینک سازی خارجی متناسب با شرایط سایت شما کمک می کند.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما