سایپا اطلس خودروی مقرون به صرفه رقیب جدی پژو 206

عنوان 20 – سایپا پس از اولین دیدار با اطلس در اولین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در سال 1401 اعلام کرد که این محصول سال آینده وارد بازار می شود.خیابان ها در راه است.

مقدمه ای بر اطلساطلس یکی از جدیدترین محصولات فیس لیفت سریع ساپیا است که بر روی پلتفرم X200 ساخته شده است. این محصول با توجه به شرایط رفاهی در دو نوع و چهار مدل عرضه می شود. تیپ 1 با پسوند S و L و تیپ 2 با پسوند G و E چهار مدلی هستند که با توجه به سطح سلیقه و انتخاب مشتریان تحویل داده می شوند.

سایپا اطلس تیپ Cتیپ پایه S نام دارد و نسبت به مدل های دیگر از امکانات کمتری برخوردار است.سایپا برای اطلس تیپ s دارای نشانگر تعویض دنده، سنسور پارک عقب، کامپیوتر سفر، روشنایی، سیستم کنترل باد لاستیک، چراغ های جلو اتوماتیک، شارژر یو اس بی گوشی، نیمه اتوماتیک سیستم تهویه و این دو دارای کیسه هوا هستند. این مدل همچنین دارای سیستم های کنترل پایداری، کنترل کشش، کمک ترمز و کمک به حرکت در سربالایی است.

سایپا اطلس تیپ جیسایپا اطلس تیپ G نام نسخه کامل با گیربکس دستی است که دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش 7 اینچی، دوربین دنده عقب، فرمان، صندلی چرمی، آینه بغل برقی، آنتن کوسه، دکوراسیون داخلی دو چرخ، سانروف و بدنه است. دوچرخه. . مشابه Quick R).

سایپا اطلس تیپ السایپا اطلس L نیز نسخه اتوماتیک این مدل است که این تیپ باید با تمامی تجهیزات نسخه G به جز سانروف و طراحی بدنه دوچرخه عرضه شود همچنین از سیستم کروز کنترل و سیستم ورود بدون کلید استفاده می کند.

سایپا اطلس تیپ E نسخه کامل سایپا نوع E نیز از نوع اطلس کامل است. این نسخه با گیربکس اتوماتیک و تجهیزات بیشتری از جمله صندلی راننده با قابلیت تنظیم الکتریکی با گرمکن، شیشه عقب رنگی، سنسور باران و سیستم تشخیص نقاط کور عرضه می‌شود.

همچنین مدل E با چرخ های آلومینیومی عرضه می شود در حالی که سه مدل قبلی همگی با چرخ های استیل عرضه می شوند البته یکی دیگر از ویژگی های مشترک هر چهار مدل اطلس، نوع هیدرولیک آن در دو نسخه دستی S و G است. فرمان در انواع L و G اتوماتیک برقی می باشد.

مشخصات فنی اطلسهر چهار مدل سایپا اطلس از موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر هشت سوپاپ استفاده می کنند. موتور سایپا اطلس M15-GSi با ویژگی های جدیدی مانند هدرها و زمان بندی متغیر سوپاپ ها اضافه شده است. موتور اطلس 90 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نیرو از طریق گیربکس 5 سرعته دستی و اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

همین امکانات در 4 نمای اطلسبا وجود تفاوت در مدل های مختلف، سایپا اطلس برای 4 تیپ از این خودرو ویژگی های یکسانی دارد: سیستم تهویه مطبوع دستی، سنسور پارک عقب، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، صفحه نمایش 7 اینچی چند رسانه ای، دنده عقب، روکش چرمی صندلی، کناره تاشو برقی آینه، دکوراسیون داخلی دو رنگ، رایج در مدل های EL، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید رایج در مدل های EG، سانروف، استایل بدنه دوچرخه، گرمکن صندلی راننده، سنسور باران، شیشه عقب رنگی، فرمان برقی

نگاهی به طراحی اطلسهمانطور که گفته شد این خودرو بر پایه پلتفرم x200 ساخته شده و یک نسخه فیس لیفت سریع است، در این فیس لیفت چراغ های جلوی بلند جدید و جلوپنجره شش ضلعی با خطوط کرومی عمودی دیده می شود. در عقب، چراغ‌های عقب جدید وجود دارد که تا درب عقب امتداد دارند.

طراحی داخلی سایپا اطلسبرخلاف بدنه، سایپا اطلس طرح اصلی را در داخل کابین ساخته است. دریچه های هوای کرومی، درب های جدید، صفحه نمایش لمسی در بالای صفحه ابزار و صفحه ابزار جدید طراحی شده از جمله ویژگی های داخلی این محصول است. به طور کلی می توان گفت سایپا اطلس در طراحی داخلی ظاهر مدرن تری دارد.

حریفان سایپا اطلسدر این میان اگرچه اطلس در رده خودروهای اقتصادی قرار می گیرد اما باید دانست که با رقبایی چون کوئیک و کوئیک آر، پژو 206 تیپ 2، 206 تیپ 3 سقف شیشه ای رقابت می کند، همچنین این محصول می تواند به عنوان یک رقیب پژو 207 . علاوه بر این، این محصول رنگارنگ جذاب اطلس که در رنگ های 3 و 2 و قهوه ای، قرمز، سفید و آبی موجود است، می تواند نظر بیشتری را به خود جلب کند.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما