فیلم از وضعیت


آفتاب نیوز :

مسعود دریشتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته به همراه تعدادی از مدیران از این فرد عیادت کردیم و در کنار این دختر و خانواده این مصدوم و در کنار مردم هستیم. آنها می خواهند برای بهبود وضعیت این مسافران مترو دعا کنند.

به گفته وی، زمانی که این دختر داخل خودرو بیهوش شد و سر این فرد به بدترین نقطه یعنی درب ورودی خودرو برخورد کرد، در اسرع وقت از توقف قطار جلوگیری کرد و با حضور به موقع عوامل اورژانس، آنها این فرد را به مرکز درمانی منتقل کرد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران و همی همچنین از گسترش کنترل فکری مسافران در این ناوگان خبر داد و گفت: به منظور حفظ ایمنی و آسایش مسافران، دوربین های تردد در ایستگاه ها افزایش می یابد.

وی به درستی اظهار داشت: هر کاری که بتوانیم برای آرامش مسافران انجام دهیم کافی نیست و هدف اصلی شرکت مترو اول ارائه خدمات مناسب و در مرحله دوم آرامش و آسایش مسافران است. پارک مترو تهران شهری زیرزمینی است که روزانه چندین میلیون نفر در آن تردد می کنند و گاهی حوادث غیرمنتظره ای برای مسافران رخ می دهد، اما در این مورد از مدیران و کارکنان شرکت مترو تقاضا داریم برای حفظ آرامش و سلامت شهروندان اقدامات فوری انجام دهند. . مسافران در کنار ارائه خدمات حمل و نقل به مسافران، سعی می کنیم مسافران در محیطی آرام و راحت تردد کنند.

گفتنی است، اخبار مختلفی از این ماجرا منتشر شد و برخی مدعی شدند که مسئولان زمانی که به وی گفته اند حجاب داشته باشید، او را مورد تعرض فیزیکی قرار داده اند.

روز گذشته فیلمی از اظهارات پدر و مادرش منتشر شد و آنها از مردم خواستند برای بهبودی دخترشان دعا کنند.

همچنین ویدئویی با عنوان «ماجرای غش شدن آرمیتا گراوند از همکلاسی هایش» در رسانه های رسمی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

ضمیمه/ فیلم زیر نیز از صداوسیما منتشر شده است.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما