مراسم ویژه اپل برای معرفی محصولات جدید


آفتاب نیوز :

این شرکت برنامه های خود را برای رویداد هفته آینده اعلام کرد که آن را “به طرز وحشتناکی سریع” نامید. این رویداد ساعت 17:00 به وقت کالیفرنیا برگزار می شود و در وب سایت اپل و سرویس های ویدئویی آنلاین مانند یوتیوب پخش می شود.

لوگوی رویداد به لوگوی “Mac Finder” تغییر کرده است که نشان می دهد رایانه های مک جدید محصول اصلی رویداد هفته آینده خواهند بود.

این دومین محصول اپل در این ماه خواهد بود. هفته گذشته، این شرکت یک خودکار برای iPad به طور خاص برای دانش آموزان معرفی کرد.

در فروشگاه‌های اپل و سایر فروشگاه‌های آنلاین، موجودی رایانه‌های مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی و همچنین رایانه رومیزی iMac کاهش یافته است و به مشتریانی که می‌خواهند این مدل‌ها را از وب‌سایت اپل سفارش دهند، اعلام شده است که آن‌ها را دریافت کنند. محصولات تا ماه نوامبر می توانند آنچه را که دریافت می کنند انجام دهند اینها نشان می دهد که یک محصول جدید در راه است.

اما ساعت 17:00 برای این رویداد مشخص نیست. اپل معمولا رویدادهای خود را صبح ها برگزار می کند. در همین حال، عنوان رویداد که “به طرز وحشتناکی سریع” است، می تواند نشان دهنده آمادگی اپل برای معرفی تراشه مک M3 باشد که عملکرد رایانه های این شرکت را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. موضوع و زمان برگزاری رویداد نیز ممکن است اشاره ای به هالووین باشد که روز بعد برگزار می شود.

پیش از این، بلومبرگ نیوز گزارش داده بود که اپل آماده است تا یک مدل جدید iMac با تراشه M3 و یک مک بوک پرو جدید با تراشه های M3 Pro و M3 Max را عرضه کند. نسل جدید مدل رده بالای مک بوک پرو دارای کارت گرافیک حداکثر 40 هسته ای و پردازنده 16 هسته ای خواهد بود. نسخه M3 مک بوک ایر تا سال آینده عرضه نخواهد شد.

اگرچه اپل معمولاً مدل‌های جدید آی‌پد را در ماه اکتبر عرضه می‌کند، اما این شرکت قصد ندارد خط تبلت‌های خود را تا بهار آینده جایگزین کند. اپل در حال کار بر روی به‌روزرسانی برای آی‌پد مینی، ایر و مدل‌های پایین‌تر با نمایشگر OLED است.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در ماه ژانویه یک رویداد مجازی در وب سایت خود برای معرفی محصولات کوچک جدید مانند مدل های فعلی مک بوک پرو و ​​مک مینی برگزار کرد، اما از قبل این رویداد را اعلام نکرد. این نشان می دهد که رویداد هفته آینده می تواند بزرگتر و مهم تر باشد.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما