آخرین فرصت برای دانشگاه ها برای بررسی متقاضیان

به گزارش بسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، جدول زمانی دعوت از اساتید دانشکده در شهریور 1402 منتشر شد. بر اساس برنامه زمانی مذکور، ثبت نام متقاضیان پذیرش در دانشگاه ها از 13 شهریور 1402 آغاز و تا 28 شهریور ادامه داشت.

بر اساس جدول زمانی استخدام معلم شهریور 1402 ارسالی به دانشگاه ها، دانشگاه ها موظفند حداکثر تا 13 آبان ماه 1402 متقاضیان ثبت نام شده را بررسی و به شکایات آنان رسیدگی کنند.

همچنین مصاحبه علمی و شناسایی 3 شرکت کننده برتر و بررسی شکایت مربوطه حداکثر تا تاریخ 11 آذر 1402 انجام شود. مصاحبه عمومی سه شرکت کننده برتر باید تا تاریخ 30 دی ماه 1402 تکمیل و صورتجلسه شورای اجرایی تا 9 دی ماه 1402 بارگذاری شود.

هر دانشگاهی که دیر درخواست کند ممکن است برای فراخوان بعدی حذف شود. بر اساس این گزارش، 13 هزار و 100 نفر در فراخوان مذکور ثبت نام کردند که تا 28 شهریور ادامه داشت.

این 13 هزار نفر هر کدام 3 ظرفیت یعنی حدود 39 هزار ظرفیت را انتخاب کرده اند که در حال حاضر 35 هزار و 145 رشته انتخاب شده است که از این تعداد 11 هزار نفر در رشته های علوم انسانی، نزدیک به 8 هزار نفر در رشته فنی و مهندسی و 7 هزار نفر در رشته علوم پایه هستند.

در این فراخوان برای اولین بار فرصتی برای دانشجویان دکتری که فاقد گواهی پایان خدمت و یا در حال حاضر در خدمت سربازی هستند به شرط عدم غیبت در فراخوان شرکت ایجاد شده است. مسابقه پذیرش

به گفته موصاد، ستاد کل نیروهای مسلح، این داوطلبان در صورت موفقیت در مراحل پذیرش دانشگاه، جزو هیات علمی پیمانی محسوب شده و دوره تعهد خود را به دانشگاه می گذرانند.

همچنین برای اولین بار قبل از شروع استخدام از سازمان های اداری و استخدامی و سازمان های برنامه و بودجه مجوز استخدام گرفته می شود و برای پذیرفته شدگان و تاییدیه بلافاصله سطح کار مشخص می شود. کمیسیون مرکزی پذیرش

شایان ذکر است ظرفیت پذیرش در این دوره حدود 1600 معلم در دانشگاه های دولتی و حدود 1400 نفر در موسسات غیردولتی است و همچنین برای افرادی که جزو سه نفر اول فرآیند جذب در هر منطقه محلی هستند امکان پذیر است. . . کد در صورت عضویت در هیئت مدیره از نظر علمی انتخاب نشده و دارای صلاحیت علمی و عمومی می باشند. قادر به انجام فعالیت های علمی و آموزشی به عنوان استاد در دانشگاه های دولتی و اعضای قراردادی در مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی باشند.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما