برنامه مرگبار و غافلگیرکننده سپاهان آیا قهرمانی از دست مورایس می رود؟ روز جدید

«سپاهون» در فصل جدید رقابت های باشگاهی تیمی شکست ناپذیر نشان داد و «تیلوی پوشان اصفهانی» هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا توانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. شاگردان خوزه مورایس موفق شده اند هر 5 بازی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارند و رکورد بهترین شروع تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کنند. البته طرح 4 امتیازی کمیته انضباطی باعث شد تا سه بار این رکورد تاریخی رد شود اما آنها امیدوارند امتیاز خود را در کمیته استیناف پس بگیرند.

شاگردان مرسی بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را با تساوی مقابل نیروی هوایی عراق آغاز کردند و سرنوشت دومین بازی خود مقابل عربستان همچنان نامشخص است و اخبار ضد و نقیضی در مورد این بازی وجود دارد. با توجه به اخبار ضد و نقیض مربوط به بازی سپاهان و اتحاد، سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه طلای پوشان را تا پایان نیم فصل اعلام کرد تا 73 روز دیگر تورنمنت مهم دیگری را برگزار کنند!

5 بازی تعیین کننده در 20 روز!

تیم طلایی اصفهان به دلیل درگیری های سنگین در لیگ قهرمانان آسیا در هفته ششم لیگ برتر حضور نخواهد داشت و دیدار آنها با گل گهر به تعویق افتاد. گفته می شود اولین بازی «سپهون» در روزهای آینده یکم آبان ماه برابر تیم «اولمالکی» ازبکستان خواهد بود. این بازی که در روز اول آبان و پس از آن برگزار می شود، طی 20 روز شاگردان خوزه مورایس 4 بازی مهم خواهند داشت. سپاهونی پس از سفر به تاشکند باید خود را برای پرواز قائم شهر آماده کند و در بازی خارج از خانه به مصاف نساجی برود.

شاگردان مورایس پس از رویارویی با نساجی 3 بازی متوالی در خانه دارند. بنابراین آنها ابتدا به مصاف ملوان بندر انزلی می روند سپس بازی برگشت را مقابل علم مالک ازبکستان برگزار می کنند و پس از آن باید در خانه به مصاف پرسپولیس تهران بروند که موفقیت در این 3 بازی متوالی نیز می تواند در این راه موثر باشد. ادعای سپهخون و کمک به آنها در راه صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا. پس از 5 مسابقه مهم و سرنوشت ساز در 20 روز آبان ماه، روزهای سرنوشت سازی در انتظار تعطیلات فیفادی سپاخونی در آذرماه است.

آذر شلوغ ترین ماه سربازان

هنوز از سرنوشت بازی خارج از خانه آنها مقابل عربستان اطلاعی در دست نیست، اگر تصمیم کمیته انضباطی سپاهانیان برای برگزاری یک بازی دیگر، برنامه دیدارهای طلایی فشرده تر و دشوارتر خواهد شد. جدای از این دیدار جنجالی، “سپاهون” در اولین دیدار خود در آذرماه باید به مصاف “استکلولی خوزستان” برود و در ادامه این ماه 5 دیدار دیگر در انتظار شاگردان خوزه مورایس است. بازگشت به تیم عربستان

نیروی هوایی عراق، عربستان، مس رفسنجان، فولاد خوزستان و هوادر تهران به همراه استقلال خوزستان 6 حریفان آذری سپاهان هستند و شاگردان خوزه مورایس با این حریفان سرشناس مشکل دارند. سپاهونی ها بعد از یک ماه شلوغ باید خود را برای 3 بازی پایانی نیم فصل آماده کنند. 3 بازی که در دی ماه برگزار می شود و به غیر از مصاف با آلومینیوم اراک، دو جدال دیگر شیرهای طلایی با گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین خارج از خانه خواهد بود. 5 روز می تواند روی کیفیت فنی شیرهای طلایی تاثیر بگذارد. با توجه به فشردگی بازی های سپاهان و اینکه بازی های این تیم به طور میانگین هر 5 روز یک بار برگزار می شود، شاگردان ژوزه مورایس برای حفظ روند خوب خود کار سختی در پیش خواهند داشت و باید دید عملکرد آنها چگونه خواهد بود. آنها در 14 بازی آینده عقب هستند.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما