هتل پارسیان رامسر هتلی بین دریا و جنگل


آفتاب نیوز :

شهر رومسر که به عروس شهرهای ایران شهرت دارد و طبیعتی منحصر به فرد دارد. به دلیل جاذبه های گردشگری متنوع، دارای هتل های مجلل می باشد. از هتل های معروف رامسر می توان به هتل پارسیان رامسر و هتل بابلسر اشاره کرد. این هتل ها دارای امکانات رفاهی خاصی هستند تا گردشگران خاطره ای خوش از سفر خود داشته باشند.

هتل هاست بابلسر یکی از هتل های 5 ستاره این شهر می باشد. این هتل در 13 طبقه در سال 1399 ساخته شده و دارای 233 اتاق و سوئیت مجلل است و دارای امکانات عالی از جمله تفریحی، ورزشی، دپارتمان تجاری و هفت رستوران با غذاهای ایرانی، خارجی و محلی است. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین بازی در فضای باز، گل فروشی، صنایع دستی مدرن، سالن مردانه و زنانه، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل پارسیان رامسر

هتل پارسیان رامسر یکی از هتل های 4 ستاره این شهر است که با نام های هتل پارسیان آزادی رامسر و هتل بزرگ رامسر نیز شناخته می شود. هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر در دامنه رشته کوه های البرز قرار دارد و موقعیت مکانی آن به گونه ای طراحی شده است که می توانید دو منظره به جنگل و دریا داشته باشید. این هتل دارای دو ساختمان قدیمی و جدید می باشد. ساختمان قدیمی این هتل در سال 1312 در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در 3 طبقه ساخته شده است. ساختمان جدید آن در سال 1347 در 3 طبقه ساخته شد که سبک معماری کلاسیک در آن برجسته است.

امکاناتی که در این بنا برای گردشگران در نظر گرفته شده است با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل از نظر قیمت نیز متفاوت است.

موقعیت هتل پارسیان رامسر

انتخاب هتل برای سفر موضوع بسیار مهمی است. اما فقط توجه به این کافی نیست. در سفر مجبور نیستید به تنهایی در هتل بمانید و تنها دید شما اطراف هتل است. نقاط توریستی که قصد بازدید از آنها را دارید نیز بسیار مهم هستند. بنابراین هتلی که انتخاب می کنید باید دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری داشته باشد.

فاصله هتل رامسر تا ساحل حدود 2 کیلومتر است. همچنین می توانید با پیاده روی کمی به پارک ملی برسید.

هتل های رومسر

این هتل در رومسر دارای 165 واحد اقامتی است و امکانات متنوعی از جمله رستوران چند آشپزی، اتاق کنفرانس و جلسات، استخر، فروشگاه و سایر امکانات را در اختیار گردشگران قرار می دهد. استخر روباز هتل رامسر در پشت هتل قرار دارد و به تازگی به صورت استخر 4 فصل بازسازی شده است. از امکانات این استخر می توان به سونای خشک، سونای بخار، استخر کودکان، اتاق ماساژ، اتاق بخار و کافه اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل پارسیان آزادی رامسر

واحدهای اقامتی هتل پارسیان رامسر دارای منظره دوتایی جنگل و دریا بوده و شامل اتاق های دو تخته، سوئیت سه تخته، سوئیت چهارتخته و سوئیت ماه عسل می باشد. سوئیت های سه تخته می توانند یک نفر اضافی را در خود جای دهند. سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه، سیستم امنیتی، خدمات ایرانی و خارجی، اینترنت، یخچال، تلفن، تلویزیون، مینی بار و سرویس 24 ساعته از جمله امکانات داخلی واحدهای اقامتی این هتل است.

تمامی اتاق های هتل پارسیان رامسر دارای پنجره های سرتاسر و برخی دارای بالکن هستند. به این ترتیب می توانید فضای بیرون را از هر زاویه ای مشاهده کنید. برخی از اتاق های این هتل منظره ای به جنگل و برخی از آن ها رو به دریا هستند. در مجموع ساختمان جدید هتل رامسر نسبت به ساختمان قدیمی وسعت بیشتری دارد و از نظر ارزشی در سطح بالاتری قرار دارد.

تالارهای هتل رامسر.

هتل 4 ستاره رومسر دارای 4 سالن است که معروف ترین آن آمفی تئاتر با ظرفیت 500 نفر است که برای نمایش فیلم و کنسرت در نظر گرفته شده است. همچنین سالن های «سفیر» و «بهشت» از دیگر سالن های این هتل هستند که سمینارها و مهمانی های مختلفی در آن برگزار می شود. علاوه بر این سالن ها می توان به سالن کنفرانس قدیمی نیز اشاره کرد که ظرفیت 40 نفر را دارد.

رستوران هتل بزرگ رامسر

همانطور که گفتیم این هتل یکی از مجلل ترین و مجلل ترین هتل های رومسر به حساب می آید و به دلیل قدیمی بودن، تجربه زیادی در صنعت هتلداری دارد. بنابراین می توان گفت غذاهای تهیه شده در این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به بهترین نحو از مسافران سرو می شود. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مناسب هر سلیقه ای تهیه می شود.

هتل پارسیان رامسر علاوه بر رستوران دارای یک کافه در ورودی هتل نیز می باشد. در این کافه می توانید انواع نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه را سفارش دهید.

رزرو هتل در رامسر

سفر به رومسر با جاذبه های گردشگری و طبیعی فراوان می تواند خاطره خوبی را برای شما به یادگار بگذارد. اما وقتی به این شهر سفر می کنید، اولین چیزی که به آن توجه می کنید، انتخاب هتل و محل اقامت است. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم از طریق سایت رزرو آنلاین هتل در رهی شماره هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما