تصاویر خودروهای نیسان در آینده اینگونه خواهند بود


آفتاب نیوز :

اخیرا نیسان برای نشان دادن چشم انداز خود نسبت به محصولات آینده خود بر روی ارائه کانسپت های جدید تمرکز کرده است و به این ترتیب شاسی بلند تمام الکتریکی آریزونا و هاچ بک اسپرت نیسان 20-23 را با طراحی منحصر به فرد معرفی کرده است. در اخبار اخیر خودرو، این خودروساز ژاپنی از خودروی مفهومی دیگری به نام Hyper Urban رونمایی کرده است که آغازی بر سری جدیدی از کانسپت های تمام الکتریکی است.

Hyper Urban اولین نمونه از سری مفهومی جدید نیسان با پیشوند “Hyper” است. مجموعه ای ویژه که اعضای آن یک به یک قبل از شروع نمایشگاه خودرو ژاپن در 26 اکتبر مشخص می شوند. هر یک از اعضای این مجموعه طبیعت منحصر به فرد خود را دارد و برای استفاده های مختلف طراحی شده است. همانطور که از نام آن پیداست، Hyper Urban برای استفاده شهری طراحی شده است.

نکته جالب دیگر در مورد Hyper Urban این است که با وجود طراحی آینده نگر، طبق گفته نیسان، عناصر ظاهری و فناوری های آن بعداً در محصولات تولیدی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. فرم بدنه اسپرت، سطوح برجسته، خطوط زیاد در سرتاسر بدنه و چرخ‌های بزرگ، عناصری هستند که در خودروهای آینده این خودروساز ژاپنی به اشکال مختلف می‌توان مشاهده کرد، اما برخی از عناصر طراحی این خودروی مفهومی مانند درب‌های پروانه‌ای و فضای زندگی در کابین، آنها بیشتر جنبه عملکردی دارند تا کاربردی.

حال در مورد فضای داخلی نیسان هایپر اوربان باید گفت که با تا شدن صندلی های جلوی این کانسپت، فضای بزرگی برای استراحت مسافران ایجاد شده است. Jadsti حتی می تواند به یک صفحه نمایش دیجیتال تبدیل شود تا مسافران بتوانند محتوای مورد علاقه خود را در حالی که پاهای خود را روی صندلی دراز می کنند تماشا کنند.

نیسان برای این خودرو کانسپت جدیدی از قابلیت های V2H و V2G در نظر گرفته است که امکان انتقال انرژی به خانه و شبکه برق را فراهم می کند. این خودرو همچنین دارای قابلیت شارژ هوشمند با هوش مصنوعی برای شارژ خودکار خودرو و تامین برق ساختمان ها می باشد.

منبع: گجت نیوز

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما