لینک سازی خارجی چیست؟ از 0 تا 90 ️

اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند! بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد.

کارمندان گوگل به صراحت اعلام کردند که لینک سازی خارجی تأثیر بسیار خوبی در رتبه سایت، خواهد داشت؛ بنابراین منطقی است که بخشی از انرژی و وقت خود را برای این کار، صرف کنید. لینک سازی خارجی از موارد مهم سئوی برون صفحه به شمار می ‌رود که می ‌تواند در بهبود رتبه سایت، بسیار کمک کننده باشد. برای لینک سازی خارجی سایت به یک استراتژی لینک سازی معتبر و اصولی نیاز دارید. همانطور که گفتیم لینک سازی خارجی هم می تواند وبسایت شما را به اوج برساند و هم آن را زمین بزند.

بسیاری از سایت ها که فاکتورهای ذکر شده را رعایت نکردند توسط الگوریتم های گوگل جریمه شدند. فرض کنیم که ما در وب سایت خود صفحه ای راجع به غذای سگ و صفحه ای دیگر با عنوان قفس طوطی داریم. این دو صفحه با چه منطقی به یکدیگر مرتبط هستند؟ارتباط قوی ای بین غذای سگ و قفس طوطی وجود ندارد، مخصوصا در نگاه عامیانه.

  • بنابراین ترجیحا برای خرید بک لینک به سراغ انجام میدم نروید یا حداقل بیخیال این پکیج های بی ارزشش شوید.
  • به دلیل این ‌که ایجاد لینک خارجی  به‌ نظر گوگل یک کار مشکل و جزء سخت ‌ترین معیارها برای دست‌ کاری رتبه‌ بندی هستند، گوگل از آن به ‌عنوان معیاری برای تعیین محبوبیت یک صفحه استفاده می ‌کند.
  • شما می‌توانید با ابزارهایی مثل moz و ahrefs لینک‌های خارجی رقبای خود را بررسی کنید.

لینک سازی خارجی وقتی معنی پیدا می‌کند که از وبسایت خود به یک سایت دیگری لینک می‌دهید و به آن اشاره می‌کنید. در واقع وقتی از دامنه وبسایت خود به یک دامنه دیگر لینک می‌دهید، یعنی لینک سازی خارجی انجام داده‌اید. چیزی که بسیاری از مردم متوجه نیستند این است که این لینک‌های خارجی می‌تواند بر SEO و رتبه سایت شما تأثیر بسیار مثبتی بگذارد. در واقع لینک خارجی یکی از بخش‌های مهم سئو است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم. اولین و مهم ترین راه کاری که بسیار از سایت ها استفاده می کنند تا لینک سازی خارجی انجام دهند، درج لینک خود در بخش نظرات سایت های مختلف است. برخی از سایت ها لینک شما را در بخش نظرات به صورت فالو ثبت می کنند و به معنای امتیاز دادن به سایت شما است.

برای این کار لازم است تا در ابتدا تمامی بک لینک‌های خود در سایت‌های مختلف را پیدا کنید. با پیدا کردن این بک لینک‌ها می‌توانید موارد نامعتبر را حذف کرده و نتیجه منفی را از سایت خود دور کنید. ابزارهایی برای رسیدن به این نتیجه وجود دارند که SEMrush معروف‌ترین آن‌ها است.

روش های مختلفی برای لینک سازی خارجی وجود دارد که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم. لینک خارجی فالو به کرالر های موتور جستجو اجازه می دهند که لینک را دنبال کنند و به سایت لینک شده اعتبار دهند. با وجود لینک‌های شما در سایت‌های پربازدید، کاربران زیادی لینک شما را می‌بینند و احتمال کلیک کردن روی لینک‌ها از سمت آنان زیاد است؛ بنابراین به همین نسبت افزایش ترافیک ورودی نیز خواهید داشت. بک لینک های پروفایلی دستی اغلب در لایه اصلی و مستقیم به سایت شما لینک میدن و شامل سایت های قوی هستند که قدرت و آتوریتی دامنه بالایی دارند. بلکه اعتبار و تراست سایت رو همواره ملاک سنجش آتوریتی در نظر می گیریم که به نوعی یک معیار نسبی محسوب میشه و به سادگی قابل سنجش نیست. در صفحه خرید بک لینک پروفایلی به طور کامل در مورد این نوع از بک لینک توضیحات لازم رو ارائه دادیم.

افزایش تعداد مشتریان همان چیزی است که تمامی صاحبان کسب و کار به دنبال آن هستند. در مقابل لینک سازی خارجی لینک سازی داخلی هم وجود دارد که مربوط به قرار دادن لینک در بین صفحات یک وب سایت می باشد. زمانی که وب سایت های دیگر لینک شما را در صفحات خود قرار می‌ دهند؛ به نوعی به صفحه مورد نظر و وب سایت شما اعتبار و ارزش می ‌دهند. زمانی که شما وقت و انرژی لازم را برای تولید محتوای با کیفیت و لینک سازی اصولی صرف می کنید، ترافیک سایت شما بیشتر خواهد شد.

اهمیت لینک سازی خارجی سئو

هر دو روش می‌توانند به بهبود سئو و رتبه‌بندی وبسایت شما کمک کنند، اما رویکرد و روش اجرایی آنها متفاوت است. دو مورد در مورد خطرات خرید بک لینک وجود دارد، اول اینکه ممکن است پول خود را هدر دهید. گرفتن بک لینک آنقدر اهمیت دارد که یک بی دقتی در نحوه گرفتن بک لینک یا انتخاب اشتباه وب سایت برای بک لینک، می تواند سئو سایت را به یکباره تحت تاثیر قرار دهد. سفارش بک لینک دائمی، تنها راه حل برای بهبود نتایج کلمات کلیدی شما در موتورهای جستجو است. ما در مقاله بک لینک رایکان  لیستی از سایتهای با دامین اتوریتی بالا برای شما آماده کرده ایم که می توانید از آنها برای ساخت بک لینک دائمی استفاده نمایید.

  • لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مهارت های یک کارشناس سئو است که موفقیت یا شکست او را در کار سئوی وبسایت تعیین می کند.
  • برای آنکه بیشتر با فرایند سئو آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله سئو چیست؟ آموزش کامل مفاهیم SEO به زبان ساده را مطالعه نمایید.
  • برای همین موضوع، امکاناتی رو برای شما فراهم کرده که با بررسی دوره ای بک لینک های خودتون، بک لینک های نامناسب رو پیدا کرده و بک لینک های اسپم رو دیساوو کنید.
  • بک لینک‌های رقبای خود را بررسی کنید و برای لینک سازی از آن‌ها کمک بگیرید.
  • Hatenablog.com را  می توان از برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک از این نوع دانست.

شما باید به نحوی در سایت های دیگر لینک سازی خارجی انجام دهید که اولاً آن لینک حذف نشود، دوماً از حالت طبیعی خارج نشود. با سفارش این پکیج‌ها، به دلیل جامعیت سرویس، نیازی به سفارش پلن های دیگه نیست. از این رو، پکیج های جامع، جزو کامل ترین و بهترین پکیج‌های لینک سازی محسوب میشن. جزئیات و توضیحات بیشتر در مورد هر پکیج با کلیک روی عنوان سرویس مربوطه قابل مشاهده هست. یکی از بهترین شکل های خرید بک لینک، خرید بک لینک خارجی ، خرید رپورتاژ خارجی و لینکسازی در سایت های غیر ایرانی است. این برای زمانی که شما یک سایت به زبان انگلیسی و غیرفارسی گذاشته‌اید.

به طور کلی، زمانی که لینک خود را به صورت no follow تبدیل می کنید، به گوگل اعلام می کنید که مایل نیستید ارزش و اعتباری از صفحه سایت شما به صفحه های دیگر منتقل شود. زمانی که سایت دیگری در مطالب و محتوای خود، به صفحه اصلی یا سایر صفحات سایت ما لینک می دهد، فرایند ساخت بک لینک صورت گرفته است. چراکه موتور جستجوی گوگل امروزه بسیار هوشمند بوده و مشاهده شده که در مواردی سایت‌هایی که مرتکب خرید بک لینک انبوه یا خارجی می‌شوند را مجازات می‌کند. بک لینک‌هایی که متخصصان سئو آن‌ها را با کیفیت توصیف کرده و گوگل آن‌ها را رأی به اعتبار وب‌سایت شما به حساب می‌آورد. این نوع بک لینک‌ها در قالب رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر منتشر می‌شوند. بک لینک‌ها بیشتر بر روی لینک سازی خارجی و ایجاد ارتباطات با سایت‌های دیگر تمرکز دارند و معمولا در سایدبار و فوتر سایت ها قرار می گیرند،در حالی که رپورتاژ بیشتر بر روی ثبت محتوا در دیگر وبسایت ها تمرکز دارد.

بررسی لینک های موجود در سایت منبع

این وب سایت ها در معرض دید عموم افراد قرار داشته و روزانه مخاطبان زیادی هم دارند. معمولاً در اینگونه مواقع، وجهی که بابت خرید بک لینک پرداخت شده قابل برگشت نیست، مگر اینکه رسانه انتخابی شما تضمین دیگه ای به شما داده باشه. مثلاً در مورد بک لینک های رپورتاژی خبری مجله ای اختصاصی نشونت، ما ضمانت هایی رو ارائه دادیم که می تونید قوانینش رو از بخش قوانین خدمات سایت مطالعه کنید. حتماً باید بک لینکی که می سازید طبیعی باشه تا گوگل متوجه ساختگی بودن اون نشه.

اگه قصد دارید در مورد این سبک از لینک سازی بیشتر بدونید، پیشنهاد می کنیم صفحه بک لینک کامنتی رو ملاحظه کنید. شما برای لینک سازی خارجی و استفاده از بک لینک، باید از منابع مورد اعتماد و معتبر استفاده کنید. زیرا تنها منابعی که معتبر باشند می‌توانند به سایت شما اعتبار منتقل کنند. استفاده از منابع نامعتبر نه تنها برای سایت شما سودی ندارد، بلکه برایتان مضر نیز خواهد بود.

متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند. لینک سازی داخلی و خارجی هر دو به بهبود سئوی سایت کمک می کنند اما با این حال تفاوت هایی هم دارند! در لینک سازی داخلی، لینک سازی بین صفحاتی صورت می گیرد داخل همان سایت هستند. به همین دلیل درست است که تاثیر خوبی روی سئو سایت دارند اما در نهایت نمی تواند اندازه لینک سازی خارجی تاثیر گذار باشد.

در ریپورتاژ آگهی شما می توانید لینک خود را با استفاده از انکر تکست دلخواه درج کنید. در واقع شما باید هزینه مربوط به ریپورتاژ خبری در سایت های مختلف را پرداخت کنید تا لینک شما در سایت آن ها قرار بگیرد. اگر قصد استفاده ریپورتاژ آگهی را دارید، بهتر است 70 درصد محتوای شما برای کاربران کاربردی و تنها 30 درصد آن تبلیغاتی باشد. اگر می خواهید لینک سازی داخلی خوبی داشته باشید، یکی از مواردی که باید رعایت کنید لینک دادن به صفحات مهم سایت در صفحه اصلی است.

اکثر بک لینک های این سایت اعتبار دامنه زیر 50 دارند که جزو بک لینک های باکیفیت پایین محسوب میشود. هزینه 490 هزار تومان (برای سه پکیج پینترست، وبلاگی و دوفالو) تا 9 میلیون و 900 هزار تومان برای بزرگترین پکیج بک لینک های حرفه ای با کیفیت ادامه دارد. این نوع لینک خارجی یک منبع عالی ترافیک رایگان برای وبسایت شما است و همانطور که ذکر شد، عنصری اساسی در الگوریتم موتور جستجوی گوگل است. لینک‌ سازی خارجی در نظرات و خدمات ثبت‌ نام خودکار معمولا بی‌ربط هستند و می‌توانند باعث ایجاد اسپم شوند. ایجاد شبکه های اجتماعی برای وب سایت و ایجاد لینک در قسمت بایو و پست ها مانند توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و… می تواند بسیار مفید باشد. انکر تکست باید با محتوای مقصد سازگار باشد زیرا به گوگل و به کاربران در مورد محتوا خبر می ‌دهد.

به عبارتی نباید برای سایت تون به طور مستقیم بک لینک انبوه خریداری کنید. البته ایجاد بک لینک انبوه به صورت غیر مستقیم و چندلایه ای (به سبک تصویر نمونه زیر) و به هدف تقویت بک لینک ها و رپورتاژها مانعی نداره. بک لینک های کامنتی نوعی بک لینک کاربر محور یا اصطلاحاً UGC هستند (در مورد انواع لینک ها قبلا به طور مفصل توضیح دادیم). توسط این بک لینک ها قادر هستید رپورتاژها و بک لینک های خودتون رو تقویت کنید. این پکیج برای افزایش سرعت ایندکس بک لینک ها هم مناسب و کمک کننده هست.

در پکیج لینک سازی جامع، برای صفحات هدف شما لینک های متنوعی در لایه های مختلف ایجاد خواهد شد. وقتی بک لینکی می سازید و سپس برای بک لینک ها مجدد لینک سازی می کنید، در واقع بک لینک چند لایه ای ایجاد کردید. اهمیت بک لینک های چند مرحله ای به دلیل طبیعی کردن فرآیند لینک سازی هست. چرا که یک لایه ای بودن لینک سازی، تصنعی بودن اون و در نتیجه خنثی شدن ارزش سفارش بک لینک رو افزایش می ده.

راهنمای جامع فیسبوک (facebook) آموزش نصب تصویری

ایجاد و خرید بک لینک دائم برای سایت مانند هر کار دیگری، استانداردهای لازم را نیاز دارد و باید با دقت این کار انجام گیرد. به خصوص زمانی که از بک لینک‌های دائمی استفاده می‌کنید و می‌توانید از این طریق در طول مدت زیادی، بازدیدکنندگان زیادی را به سمت سایت یا وب‌سایت خود هدایت کنید. برای درج بک لینک های شما در این منابع، ابتدا یک محتوای یونیک (یکتا و غیرکپی) ایجاد و لینک در داخل متن ایجاد می شود.

خرید بک لینک های رپورتاژی وبلاگی جزو ارزان‌ترین و موثرترین بک لینک های معتبر و با کیفیت به شمار می رن. رپورتاژهای وبلاگی هم به رپورتاژهایی گفته می شه که در وبلاگ های ایرانی منتشر می شن. به همین خاطر، بک لینک هایی که از این رپورتاژها دریافت می کنید، بک لینک رپورتاژی وبلاگی نامیده میشه.

جالب است بدانید که شما می توانید به راحتی با فعالیت در این حوزه به درآمدهای عالی و باورنکردنی دست پیدا کنید. فقط کافی است تا این تخصص را به صورت حرفه ای آموزش ببینید که ما در این آموزش لینک سازی خارجی از 0 تا 100 بک لینک را به شما توضیح داده ایم. یکی از بخش های مهم سئو که برای همه آشکار است، بحث لینک سازی خارجی سایت می باشد.

اگر در این زمینه فعالیت کرده باشید، می دانید که گرفتن بک لینک تا چه حد می تواند زمان بر و هزینه بر باشد. سایت هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند، سریع تر بک لینک بگیرید. بک لینک اصطلاحی است که برای اشاره به لینک هایی استفاده می شود که از یک سایت به یک صفحه در سایت دیگر داده می شود. بک لینک همان لینک خارجی یا اکسترنال لینک است سفارش بک لینک و گوگل از آن به عنوان یکی از مهم ترین فاکتور های رتبه دادن به سایت استفاده می کند. برای داشتن فروش بیشتر و فعالیت موفق توی این فضا نیاز به تجربه و طی کردن یک مسیر صحیح هست. نشونت در کنار شماست تا با خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ارائه مشاوره به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید.

این بازار یک ابزار کلی بررسی سئو سایت است که می‌تواند برای بررسی لینک های شکسته هم از آن استفاده کرد. ابزارهای زیادی برای بررسی لینک های ۴۰۴ یک سایت وجود دارد، در ادامه ابزارهایی را که تجربه کار کردن با آن داشته ایم را به شما معرفی می‌نماییم. شما می‌توانید با استفاده از آن صفحاتی که بیشترین میزان لینک ورودی را برایشان ساخته اید مشاهده نمایید.

بدین شکل کلیک و ترافیک از بک‌لینک خود خواهید داشت و این قدرت بک‌لینک شما را بهبود می‌‌بخشد. برخی از فروم‌ها تنها درصورتی لینک‌ها را نمایش می‌دهند که در آن سایت حساب کاربری داشته باشید و وارد آن شده باشید. در اینگونه فروم‌ها نمی‌توان لینک سازی انجام داد و به درد ما نمی‌خورد. باید فروم‌هایی پیدا کنید که در حالت معمولی و بدون نیاز به ثبت نام هم لینک‌ها را نمایش دهند.

داخل این دوره آموزشی ما به طبیعی ترین حالت ممکن لینک سازی را به شما آموزش خواهیم داد. گاهی ممکن است یک سایت اصلا بک ‌لینک نداشته باشد یا تعداد آن‌ها محدود باشد، در این صورت نیز احتمال گرفتن لینک از طرف آن سایت خیلی کم است. سرمایه‌ی بزرگ فرامهام؛ رضایت مشتریان و رونق کسب‌وکارهای اینترنتی است.

  • در ادامه مبحث به بررسی تاثیر خرید بک لینک و بایدها و نبایدهای این کار خواهیم پرداخت.
  • نکته ای که در مورد این سایت کمی ناراحت کننده است، وجود نداشتن نماد اینماد یا لوگو ساماندهی است.
  • یکی از تکنیک‌های قدیمی سئوی کلاه سیاه، ایجاد مزرعه لینک است که در آن، گروهی از وب سایت‌ها به طور مشترک به یکدیگر لینک می‌دهند یا با پرداخت پول به سایت‌های پربازدید، از آن‌ها لینک دریافت می‌کنند.
  • اگر به ‌گونه ‌ای رفتار کنید و لینک ‌هایی را به گونه ‌ای ایجاد کنید که به‌ طور طبیعی و یکنواخت باشد آنگاه این‌ گونه به‌ نظر می ‌آید که با روش عادی به دست آمده اند.

بنابراین، به طور معمول آنها در بهبود رتبه جستجو یا دید شما مفید نیستند. البته پیش از بیان این نکات، لازم است بدانید که در صورت تشخیص گوگل از لینک خارجی شما به عنوان یک لینک مصنوعی، آن را حذف کرده و زحمت شما به هدر می‌رود. ضمن اینکه می‌تواند بر روی سایت شما تاثیرات منفی خود را داشته باشد و شرایط را برای رشد سایت شما سخت کند. از همین رو بهتر است تا با داشتن تخصص بالا به سمت لینک سازی مصنوعی بروید.

خدمات بک لینک ارزان و دائمی و قوی همانند یک نیرو محرکه و سوخت برای حرکت رو به جلوی سایت شماست. با این حال در برخی از پروژه های لینک سازی، کاربران تنها با خرید بک لینک ارزان به تعداد کم و بهینه سازی سئو داخلی تونستند رشد قابل توجهی رو به وجود بیارن. یکی از مهمترین مزیت های خرید بک لینک با کیفیت، افزایش رتبه سایت در گوگل، مدت کوتاهی بعد از ساخت بک لینک هست. بک لینک های باکیفیت باعث استیبل شدن و ماندگاری رتبه شما در مدت زمان طولانی خواهند شد در حالیکه بک لینک های بی کیفیت معمولاً ماندگاری کوتاه مدت دارند.

اما به هر حال استفاده به صورت خلاصه‌ از پست‌های دیگر، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. ما در زمانی هستیم که با اخبار جعلی زیاد روبه‌رو می‌شویم و اطلاع از منبع داده‌ها، نقل‌قول‌ها و اخبار اصولا از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده‌است. وقتی در حال تلاش برای ارائه تجربه بهتر کاربر در وبسایت هستید، توصیه می‌شود لینک خارجی به محتوای اصلی، اعم از تحقیقات علمی یا خبری بدهید. تعداد لینک‌ های خارجی مهم است اما نه به ‌اندازه اعتبار آن‌ ها، بدین‌ معنا که اگر تعداد کمی لینک باکیفیت داشته باشید بهتر از هزاران لینکی است که از سایت‌ های اسپم و کم‌ اعتبار دریافت کنید. گوگل با معرفی مفهومی به نام Page Rank این الگوریتم را نشان داد که از تعداد لینک ‌های خارجی برای سنجش میزان محبوبیت یک صفحه استفاده می ‌کند. یعنی صفحه ‌هایی که بیشترین بک لینک را داشته باشند به‌ عنوان صفحات محبوب و با ارزش برای گوگل تلقی می ‌شوند.

در این میان به پاسخ سوال اصلی چگونه لینک بسازیم نیز خواهیم پرداخت و از نوه لینک سازی خارجی به مواردی اشاره خواهیم کرد. امید است در صورت همراهی با ما در ادامه مقاله بتوانید به اطلاعات مفید و کاملی دست پیدا کرده و نتایج مطلوبی را از این اطلاعات به دست آورید. اگر به نوشتن محتوا علاقه دارید، می توانید در بخش بلاگ سایت های مختلف در مورد موضوعات مرتبط با سایت خود بنویسید. اگر مدتی در بلاگ ها بنویسید، به شما اجازه می دهند تا به سایت خود لینک بدهید. البته باید توجه داشته باشید که هدف شما تنها لینک دادن به سایت خودتان نباشد، بلکه باید محتوای ارزشمندی تولید کنید که برای آن سایت هم ترافیک جذب کند.

با استفاده از این سرویس می توانید محتوای جذابی را در سایت اخبار فارسی منتشر کنید و پس از مدتی، به کمک لینک سازی خارجی صورت گرفته رتبه سایت خود را افزایش دهید. البته برخی از این سرویس ها تا حدی رایگان هستند و پس از آن، باید حساب خود را به حالت تجاری ارتقاء دهید. لینک سازی مفهومی بسیار مهم در وب و سئو محسوب می شود که با استفاده از آن می توانید صفحات مختلف یک یا چند سایت را به هم لینک کنید. در واقع با استفاده از لینک سازی می توانید یک صفحه مهم از سایت خود را در صفحات دیگر معرفی کنید تا کاربران با کلیک بر روی آن، وارد آن صفحه شوند. لینک سازی اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا یکی از فاکتور های بسیار مهم گوگل و سایر موتور های جستجو، متصل کردن صفحات مهم سایت به یک دیگر است. با این کار سیگنالی برای گوگل ارسال می کنید که این صفحات لینک شده مهم هستند و به راحتی می توانید رتبه آن صفحه را افزایش دهید.

Pbn ها یک نوع لینک خارجی هستند که دارای قدرت بسیار بالا و زیادی می باشند. در این سیستم لینک بیلدینگ شما از چندین سایت می توانید برای وبسایت هدف یا money site خود بک لینک بسازید و صفحات هدف خود را روی هر کلمات کلیدی مهم به رتبه های خوبی برسانید. لینک سازی یکی از دغدغه های مهم افرادی است که مدیریت یک سایت یا کسب و کار آنلاینی را برعهده دارند! با استفاده از لینک سازی به راحتی می توانید رتبه سایت خود را گوگل بهبود ببخشید؛ البته این مسئله در صورتی است که لینک سازی به درستی انجام شده باشد. لینک سازی به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شود که در این مقاله از وبلاگ شاپفا به بررسی کامل هر دوی آن ها و تفاوت میان آن ها پرداختیم.

مثلا موتور های جستجو هنگام کرال کردن صفحات شما مشخص می کنند که شما چقدر از کلمه کلیدی های مرتبط و پر سرچ در محتوای صفحه استفاده کرده اید. زمانی که شما در صفحه سایت لینک سازی داخلی داشته باشید، کرالر های موتور جستجو به راحتی به صفحات مرتبط سایت شما هدایت می شوند و می توانند صفحات دیگر را هم شناسایی کنند. روش های لینک سازی زیاد هست و چیزی که در ایجاد بک لینک مهم هست، خلاقیت در بکار گیری رسانه هاست. البته فراموش نکنید که برای طبیعی سازی لینک سازی باید حتماً اقدام به ساخت انواع بک لینک به تعداد منطقی کنید.

به زبان ساده، لینک داخلی زمانی است که شما به یکی از صفحات سایت خودتان لینک می دهید اما لینک خارجی زمانی است که به یکی از صفحات یک دامنه دیگر لینک می دهید. البته زمان های در نظر گرفته شده بر اساس یک ریتم قابل قبول و طبیعی بوده و بنا بر شرایط هر سایت، ممکن هست پکیج های لینک سازی در زمان های کمتر یا بیشتری هم قابلیت اجرا داشته باشند. بعد از اینکه بک لینک های شما ساخته شد، نوبت به تقویت این بک لینک ها می رسه که این کار هم توسط سرویس بک لینک های تقویتی نشونت قابل انجام هست. پس از شروع لینک سازی، دسترسی به فایل اکسل پروژه، تحت سرویس گوگل شیت به شما داده می‌شه تا به صورت لحظه‌ای شاهد پیشرفت مراحل لینکسازی باشید.

همان طور که قبلا گفتیم، بک لینک نقش مهمی در افزایش رتبه سئو سایت دارد. بنابراین، اگر این فاکتور مهم را نادیده بگیرید، دیر یا زود رقبا، شما را پشت سر می‌ گذارند و حتی ممکن است به طور کامل از دور خارج شوید. هم بله و هم خیر، چون اگر به صورت غیر طبیعی همه بک لینک هایی که به سمت سایت شما داده می شود فالو باشند، کمی نگران کننده خواهد بود. باید به شما بگوییم که این اشتباه‌ترین تصمیمی است که می‌توانید بگیرید و به آن عمل کنید! نباید تصور کنید که داشتن ۱۰۰ لینک از یک سایت پربازدید، می‌تواند موجب رشد شگفت‌انگیز کسب‌وکار شما شود.

این خدماتی است که ما در حوزه لینک سازی خارجی و فروش بکلینک انجام می دهیم و به جرات می توان گفت کم ریسک ترین پروژه ها می باشد که در تقویت کلمات و صفحات شما در نتایج جست و جو کمک خواهد کرد. در این محتوا به طور کامل در رابطه با بک لینک، اهمیت آن، چگونگی عملکرد آن و انواع موجود در دنیای دیجیتال مارکتینگ توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم. حال میدانید چگونه میتوانید رتبه بندی سایت خود را افزایش دهید و درآمد قابل توجه و بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جذب نمائید. از همین رو توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس باما مراجعه کنید تا کارشناسان و متخصصان ما اطلاعات کاملی در این راستا در اختیار شما قرار دهند. ساخت بک لینک برای یک سایت که با نام‌های دیگر اکسترنال لینک یا بک لینک نیز شناخته می‌شود، لینکی است که از یک سایت برای سایت دیگر داده می‌شود.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما