پاسخ شدید روزنامه به پناهندگان برای دفاع از فلسطین باید لباس رزم بپوشید تا بچه های مدرسه آموزش ببینند.


آفتاب نیوز :

این روزنامه به شدت به اظهارات اخیر علی ریزو پناهیان که خواستار تعطیلی آموزش و پرورش شده بود، واکنش نشان داد.

نکات مهم این مقاله را در زیر بخوانید:

آموزش و پرورش دقیقاً باید چه کند تا محصولاتش از مظلومان حمایت کند؟ گردآوری کتب درسی ایثار شهدای دفاع مقدس، افزایش بار جهاد و ایثار در برابر ظالمان در کنار سایر ساختارهای اخلاقی که در دین و ملت ما موج می زند – و سایر آموزه ها و تبلیغ مستمر در حمایت از مظلومان فلسطین. ، یمن، لبنان و عراق، چرا (به گفته آن بزرگوار) نتوانست روحیه حمایت از مظلوم را در دانش آموزان ایجاد کند؟ مشکل کجاست!؟

چرا این بزرگواران به اختصار تمام معنای «حمایت از مظلوم» در خیابان ها و برافراشتن پرچم را توضیح می دهند؟ اگر بعد از این همه حرف و جر و بحث، یک بار این پیرمردها لباس نظامی به تن می کردند و در میدان ظاهر می شدند، آیا بچه های مدرسه الگو نمی شدند؟ و بعد از این بی تحرکی و بی تفاوتی نسبت به مظلوم بیرون نیاید!؟

دانشجویان دقیقاً چه باید بکنند تا نشان دهند از مظلومان جهان حمایت می کنند؟ پرداخت کلاس های درس را ببندید؟ آیا آنها لباس نظامی می پوشند؟ یک انشا بنویسید، چه باید بکنند؟ بزرگانشان چه کردند که آنها هم همین کار را کنند؟ اگر بگویید تقصیر تربیت است که باعث بی احتیاطی و بی تفاوتی شده است، می گویم: مؤمنان و متولیان تربیت چه کسانی بودند و هستند؟ برای آنها فکر کنید؛ چرا کودکان از مدرسه و تحصیل محروم هستند!؟

آقایان عرض کنم اگر اجازه دهید آموزش و پرورش وظیفه طبیعی خود یعنی تربیت نسل آینده را انجام دهد و در عمل این نهاد بزرگ را در ردیف آخر بودجه و توجه و احترام قرار ندهید، مطمئن باشید. بدون دستور شما و علاوه بر دغدغه شما در دفاع از مظلومان، یاور عملی، فکری و منطقی محرومان سراسر جهان می شوند. طبق فطرت انسان… با این حال نمی توان همزمان یک پا را روی گاز و پای دیگر را روی ترمز نگه داشت. و شکایت کنیم و لاف بزنیم که چرا از بین نمی رود!

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما