برگزاری مسابقه و سخنرانی در فرهنگسرای معرفت

اولین فراخوان مسابقه رسانه ای «مجری نمایش» برای کشف استعداد رادیو و گویندگان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای «معرفت»؛ مرکز رادیوماها این مرکز استعدادهای گویندگی را از طریق مسابقه “سخنران شو” شناسایی و آموزش می دهد.

بر اساس این دعوت، کسانی که مایل به مهارت در زمینه گفتار رسانه ای هستند، می توانند در این مسابقه شرکت کرده و از آموزش و مسابقه ذکر شده بهره مند شوند. شنوندگان، شرکت کنندگان منتخب برای انجام چالش ها در کارگاه مقدماتی مسابقه آماده می شوند. بخش.

بر اساس تقویم زمانی این مسابقه، متقاضیان باید تا تاریخ 10 مرداد 1396 در این برنامه آموزشی و رقابتی ثبت نام کرده و آمادگی خود را برای آموزش های لازم که در روز اول شهریورماه برگزار می شود، اعلام کنند.

بر اساس اعلام فرهنگسرای معرفت آقایان فرمارزی کوجوی، سیروس رجبی، ابوالفضل اینانلو، سید حمید حسینی، حسن حلکتی دوست و سرکار خانم مویده باقری مسئولیت آموزش و داوری مسابقه را بر عهده دارند و متقاضیان را انتخاب خواهند کرد. در 2 بخش کودکان و نوجوانان (8 تا 18 سال) و بزرگسالان (18 سال به بالا) مورد ارزیابی قرار می گیرند.

علاقمندان جهت ثبت نام در این مسابقه می توانند با شماره تلفن 44304979 آموزش و پرورش فرهنگسرا تماس حاصل نمایند و یا با آدرس میدان شهرزیبا، بعد از تقاطع شهید همت، شماره 57، فرهنگسرای معرفت تماس حاصل نمایند.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما