شاهکار عصر حکمرانی در پرسپولیس روز نو

این فصل از شروع نقل و انتقالات تابستانی، مدیران فوتبال آنقدر به هم ریخته اند که مشکلات باشگاه ها روز به روز بیشتر می شود و حالا می بینیم که در بین همه مشکلات فوتبال ما، مشکل مدیریتی از همه بدتر است. . این مشکل زمانی مشخص شد که رضا دروش به عنوان رئیس باشگاه پرآوازه «پرسپولیس» با رفتارهای نامتعارف خود به ریشه باشگاهش ضربه زد و طوری رفتار کرد که معلوم نیست از روی بی لیاقتی است یا بی لیاقتی.

اگر جنبه های عجیب استقبال از رونالدو را کنار بگذارید، متوجه می شوید که پرسپولیس امسال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و با نگاهی به صحبت های مدیرعامل متوجه یک موضوع مهم می شویم و آن ناتوانی در نگه داشتن پول در دست درویش است. . رضا دروش پس از جلسه هیات مدیره این باشگاه که روز یکشنبه برگزار شد، گفت: مطالبات بازیکنان و سرمربی تیم درست است اما بارها تاکید کرده ایم که تا مالی نمی توانیم پرداخت را انجام دهیم. منابع پیدا می شود. ارائه شده است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی تیم بسیار سخت است و باید به نحوی موانع آن برطرف شود. تیمی با چنین پتانسیلی باید راه های دیگری برای تامین منابع مالی خود بیابد. هیچ تیمی در دنیا نیست که بتواند با اسپانسری یک پیراهن هزینه های خود را تامین کند. ما از گزینه دیگر استفاده نمی کنیم.

درویش تصریح کرد: نه حق پخش تلویزیونی داریم، نه بلیت فروشی داریم، نه معدن و صنعت داریم. پس چگونه باید منابع مالی را تامین کنیم؟! باید فکر کنیم و راه حل جدیدی پیدا کنیم.

درویش در صحبت های خود عملا به این نکته اشاره کرد که جز قرارداد اسپانسری با ایرانسل درآمد دیگری ندارد.

او پیش از این در تاپ فوتبال گفته بود: از اول فصل تا حالا پولی نگرفتیم!

اگر اسناد مالی باشگاه پرسپولیس را بررسی کنید، بلای مدیریت درویش را می بینید; طبق برگه بودجه اعلام شده از سوی پرسپولیس به سازمان لیگ، این تیم 325 میلیارد تومان هزینه کرده است و طبق گفته مدیریت تیم تنها 110 میلیارد برای اسپانسرینگ پیراهن از ایرانسل دریافت کرده است. یعنی دخل و خرج پرسپولیس جمع نمی شود و پرسپولیس امسال 220 میلیارد صومی کسری بودجه دارد. کسری بودجه ای که احتمالاً با استقراض پول از بازار سهام جبران می شود.

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال سال‌های گذشته به جای تامین معاش، توانستند حقوق بازیکنان خود را از طریق قرضی پرداخت کنند.

این نوع مدیریت دروش باعث اعتراض بازیکنان گل محمدی و پرسپولیس شده و از صحبت های یحیی مشخص می شود که شکایت او مستقیما به مدیریت باشگاه، وعده های محقق نشده و مشکلات حل نشده مربوط می شود.

مدیرعامل پرسپولیس در حالی که نسبت به عدم توانایی خود در درآمدزایی بسیار آرام است، می گوید قطعا منتظر کمک دولت است، همانطور که بیرانوند خواستار فسخ قرارداد شد و کمک فوری از وزارت ورزش دریافت کرد. یا دریافت 10 میلیارد تومانی که عزیز خادم در زمان فدراسیون دریافت کرده است.

گویا مدیران فوتبال کشورمان به ماشین امضا عادت کرده اند!

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما