قالیشویی ها اولین و بزرگترین سایت معرفی و تبلیغات قالیشویی در کشور

آچــاره ایـن امـکان را به کـاربران خود می‌دهد تا هـر خـدمتی را که به آن نیاز دارند، از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هـر سـاعتی از شبانه‌روز سـفارش دهند. نـیروهــای خــدماتی برای جلب اعتماد شما دارای گـواهی عــدم سـوء پـیشینه، احراز هویت، مدارک فنی و سفته نزد آچاره هستند و

معمولا فرش‌های ماشینی زودتر از فرش‌های دستباف و ابریشم تحویل داده می‌شوند. قاليشويي نوین مجهز به مدرن‌ترین دستگاه‌های قالیشویی مکانیزه است و خدمات شستشو با دستگاه‌های قالیشویی مکانیزه و اتوماتیک انجام می‌شود. رفوگری فرش یک مهارت کاملاً تخصصی و پیچیده است که باید فقط به دست افراد آموزش دیده و حرفه‌ای انجام شود. در قالیشویی نوین، بهترین قالیشویی تهران کلیه مراحل رفوگری به وسیله افرادی که آشنایی کامل به بازسازی فرش دارند، انجام می‌شود. قالیشویی نوین برای رنگ برداری فرش از هیدروسولفیت رقیق شده استفاده می‌کند.

  • ما در قالیشویی بانو با استفاده از به‌روزترین و بهترین تجهیزات و مواد شستشو، این اطمینان را به شما می‌دهیم که از مجموعه خدمات این کارخانه رضایت کامل داشته باشید.
  • بسیاری از اهالی منطقه جیحون از قالیشویی نزدیک جیحون به عنوان یکی از بهترین قالیشویی‌های منطقه خود یاد می‌کنند.
  • همچنین خدماتخشکشویی فرش در محل نیز توسط دستگاه قالیشویی سیار کاملا مکانیزهانجام می شود.
  • برخلاف تصور بیش‌تر افراد، شستشوی فرش با روش‌های کاملا مدرن و مکانیزه به معنی برتری قالیشویی نیست.
  • از محل تحویل گرفته و لول شده همراه با کاور مخصوص تحویل شما میدهد تا دغدغه ای از بابت نحوه
  • میزان تراکم بافتقالی روی کیفیت ان تاثیر دارد ولی قطعا شستن موارد متراکم تر دشوارتر است.

شستشوی فرش های کثیف که به دلیل آلودگی های محیطی یا به مرور زمان کثیف میشوند را فقط باید در قالیشویی شست. بعد از اینکه با قالیشویی تماس گرفتید و فرش ها را تحویل دادید، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مواردی که از مدل های مختلف شستشو در فاکتور ذکر شده چه معنی میدهد. قالیشویی فرش‌ها به دو نوع فرشهای ماشینی و فرشهای دستباف تقسیم می‌شود؛ که نوع شستشوی فرش و مواد شوینده، متناسب با نوع فرش انتخاب می‌شود. یک قالیشویی خوب قالیشویی است که برای هر نوع فرشی چه دستبافت و جه ماشینی روشی متفاوت داشته باشد. همانطور که میدانید روش شستشوی فرش های ماشینی با فرش های دستبافت، اعلا، اکرلیک ….

همچینین تمامی فرشها ضدعفونی شده و با کاور تحویل مشتریان عزیز می شوند. از شیوه غیر مکانیزه زمانی استفاده می‌شوند که موکت لکه داشته باشد و موکت توسط مایع شستشوی مخصوص و اسفنج شسته می‌شود. اگر فرش‌ها با این مواد شوینده شسته نشوند رنگ فرش‌ها تغییر کرده و از ارزش آن کاسته می‌شود. در این روش متخصصینبا check به این وب سایت بروید استفاده از تجهیزات اتوماتیک پروسه شستشوی و آبگیری را انجام می دهند و هنوزمقدار زیادی از مسئولیت برعهده پرسنل است. فرشها پس از شستشو و آبگیری بدون دخالت دست بسته بندی شده و کاور می شوند، به قسمت قفسه های تحویل منتقل شده و آماده تحویل در تاریخ مورد مورد نظر به شما مشتری گرامی می شوند.

ممکن است در شستشوی فرش دستباف را در برخی موارد از این نوع شستشو استفاده نکنیم. در شرکت قالیشویی پاک مهر قالی و فرش شما تماما با رعایت اصول مذهبی توسط دستگاهها شستشو داده شده و شما میتوانید بدون دغدغه خدمات خود را از قالیشویی پاک مهر دریافت نمایید. پاکمهر با آبکشی صحیح فرش ،تمیز ترین شستشو را انجام میدهد و پاکیزگی را از نظر اسلامی را برای شما

لیست ۱۰ مورد از قالیشویی های خوب در تهران (۱۴۰۲) بهترین شرکت معتبر

شرکت قالیشویی پاکمهر برای هر نوع شستشو (معمولی، اعلاشور، شامپوشور و …) دستگاهی مجزا مخصوص نوع شستشوی مدنظر شما درنظر گرفته است تا ضریب رضایت شما عزیزان را به 100% برساند. با ایجاد بستری امن و معتبر در فضای وب مفتخریم اعلام کنیم آماده ایم تا خدمات خود را تحت عنوان قالیشویی آنلاین راحت‌تر از قبل به مشتریان خود ارائه کنیم. دیگر نمی‌خواهد ساعت ها بگردید تا شماره قالیشویی خوب در تهران را بیابید و سپس برای مدتی پشت خط بمانید.

اگر به دنبال بهترین قالیشویی در اطراف پونک هستید می‌توانید از خدمات قالیشویی پاکمهر استفاده کنید. پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران دارای شعباتی است که یکی از آن‌ها در اطراف پونک است. اما هنگامی که صحبت از شستشوی فرش می‌شود، توانایی تمیز کردن عمیق تنها یک مورد مهم است. از آنجا که در تمیز کردن با بخار از آب گرم با دمای بسیار بالا استفاده می‌شود؛ خشک شدن فرش می‌تواند طولانی‌تر شود.

هوم سرویز با اعلام هزینه شستشوی فرش دستبافت و ماشینی براساس نرخ اتحادیه قالیشویی آماده ارائه خدمات باکیفیت هستند. قالیشویی نوین خدمات بی نظیر و متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می توانید برای شستن انواع فرش، قالی، موکت، مبلمان و پرده با بهترین کیفیت و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات ممکن از خدمات فرش شویی نوین کمک بگیرید. قالیشویی نوین با ارائه خدمات متنوع همچون رفوگری فرش، رنگ برداری فرش، ترمیم سوختگی فرش، خدمات خشکشویی مثل خدمات موکت، پرده، مبلمان و خوشخواب و … به عنوان بهترین قالیشویی در تهران شناخته می‌شود. شستشوی یک فرش در خانه، این روزها هزینه‌های زیادی در بر دارد.

  • سرمایه گذاران این کارگاه‌ها سرمایه کافی ندارند، بنابراین بیشتر از روش دستی برای شستشوی فرش استفاده می‌کنند و آبگیرها و خشک کن‌های قوی و مقرون به صرفه برای سرعت بخشیدن به عمل شستشو به کار برده می‌شود.
  • کارخانه قالیشویی بلورین با بهره گیری از نیروی متخصص و هم‌چنین دستگاه‌های پیشرفته انتخابی مناسب برای شما می‌باشد.
  • در بهترین قالیشویی ها، قالی های ارزشمند و گرانقیمت نظیر فرشابریشم به صورت مجزا و تحت پروسه دقیق تری شستشو داده می شوند.
  • در محل روش شستشوی مکانیزه موکت توسط دستگاه‌های مکانیزه و مواد شوینده مخصوص موکت انجام می‌شود.

فرشها دارای استفاده های بسیار میباشند و هر از گاهی به شستشوی با کیفیت نیاز دارند. امروزه قالیشویی ها می توانند این وظیفه را از عهده ما خارج کنند و شستشوی فرش را برای ما به شکلی بهتر انجام دهند. در قالیشویی ادیب، شستشوی انواع قالی و فرش ماشینی دستباف بدون محدودیت صورت میگیرد.از آنجایی که شستشوی فرش امر مهمی میباشد، باید این کار به صورت تخصصی انجام پذیرد. اگر میخواهید سلامت و کیفیت فرش شما در حین شستشو تضمین شود و در عین حال نظافت آن به طور کامل صورت پذیرد، لازم است که فرش خود را به یک مجموعه معتبر نظیر قالیشویی ادیب بسپارید. در بهترین قالیشویی ها، قالی های ارزشمند و گرانقیمت نظیر فرشابریشم به صورت مجزا و تحت پروسه دقیق تری شستشو داده می شوند. قالی های ظریفنیاز به شستشوی اختصاصی با مواد شوینده مناسب دارند به عمین ترتیب قیمت قالیشوییبالا می رود.

معیارهای انتخاب قالیشویی

قالیشویی تهران بزرگ یکی از پردرخواست ترین خدمات در زمینه قالیشویی است. نرخ قالیشویی در تهران با توجه به نرخ اعلام شده از سمت اتحادیه محاسبه می شود. پشتیبانی قالیشویی به شما کمک می‌کند بدانید فرش‌های شما در چه مرحله‌ای از شستشو قرار دارند و چه زمانی به دست شما می‌رسند.

کارخانه ی قالیشویی مهر و ماه

شما در قالیشویی بانو، همان مبلغی را برای ارائه خدمات پرداخت خواهید کرد که توسط اتحادیه معرفی شده است. شما هیچ هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد؛ بلکه از خدمات ارزان ترین قالیشویی در تهران استفاده خواهید کرد. قالیشویی نوین قالیشویی در تهران است که در تمام مناطق تهران شعبه دارد. تنها کافی است به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست مورد نظر خودتان را مطرح کنید تا همکاران ما به سمت شما اعزام شوند. در صورت نارضایتی( حتی از خدمات شستشو) کارخانه موارد مطرح شده را پیگیری و برطرف می نماید.

در ترمیم فرش نخ‌های ترمیم باید با رنگ‌های اصلی هماهنگی داشته باشند. تهرانه باعث می‌شود اطراف فرش به هم متصل باشند و شکل فرش حفظ شود. تهرانه دوزی با نخ‌های همرنگ و متناسب با نخ‌های تهرانه فرش انجام می‌شود. بخش‌های که ساییده شده و ریشه‌های پوسیده فرش تهرانه دوزی می‌شوند.

اما راه ساده تری هم هست که حتی بدون نیاز به تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. کافیست با کلیک روی دکمه سفارش آنلاین زیر وارد صفحه سفارش شوید و بعد از انتخاب خدمات مورد نیاز و تکمیل فرم همکاران ما با شما تماس خواهد گرفت. امرزوه در صنعت شست‌وشوی قالی در قالیشویی‌های بزرگ و حرفه‌ای دستگاه‌های قالیشویی برزو و متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سیستم مکانیزه و تخصصی قالیشویی نوین، به عنوان بهترین قالیشویی در تهران، معمولا اجازه بروز همچین مشکلی را نمی‌دهد. متخصصان ما حتما پیش از شست و شو وضعیت فرش شما را بررسی کرده و احتمال پارگی را با شما در میان خواهند گذاشت. در این صورت شست و شوی فرش تنها با توافق شما صورت خواهد گرفت. نوین به عنوان باتجربه‌ترین و بهترین قالیشویی تهران از سال 1378 کار خود را در زمینه شستن فرش و قالی آغاز نموده. این قالیشویی معتبر خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و تا کنون توانسته بالاترین میزان رضایت مشتریان را به خود جلب کند. فرش در دکوراسیون خانگی ما ایرانیان جایگاه والایی دارد و تقریباً در تمام منازل امروزی یک یا چند نوع فرش وجود دارند.

زمانی که فرش مرطوب است می‌تواند به راحتی آلودگی به خود جذب کند. اما خشک شدن اصولی آن در کارخانه قالیشویی‌ از این کار جلوگیری می‌کند. کلیه هزینه‌ها و نرخ‌هایی که توسط قالیشویی‌های معتبر از جمله قالیشویی نوین ارائه می‌شود، هر ساله توسط صنف قالیشویان تعیین می‌گردد. اتحادیه قالیشویی تهران در ابتدای هر سال نرخ کلیه خدمات قالیشویی را تعیین می‌کند و همه قالیشویی های معتبر ملزم به پیروی از آن هستند. هر قالیشویی که از این قیمت‌گذاری مشخص شده پیروی نکند، مرتکب عملی غیر قانونی شده و توسط اصناف تحت پیگرد قرار می‌گیرد.

در این فاکتور تعداد و نوع فرش هایدریافتی با اعلام تعهداتی که در قبال دریافت و تحویل فرش و قالی ها و نوع شستشویفرش که باید توسط قالیشویی انجام شود ذکر می شود. شرکت قالی شویی پاکمهر با برترین متدهای بسته بندی فرش شما را بصورت لول شده از محل تحویل گرفته و لول شده همراه با کاور مخصوص تحویل شما میدهد تا دغدغه ای از بابت نحوه عودت

برای اینکه بخواهید یک کارخانه قالیشویی مطمئن را از میان هزاران دفتر واسطه تشخیص دهید کافیست که با اتحادیه قالیشویان تهران در ارتباط باشید و یا به سایت مراجعه کنید. از این طریق می‌توانید اعتبار و نام قالیشویی مورد نظر خودتان را هم بررسی کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های یک قالیشویی خوب استفاده از مواد شوینده با کیفیت و استاندارد فرش است.

کارخانه‌های کمی از دستگاه‌های تمام اتوماتیک در ایران استفاده می‌کنند و در این شیوه کلیه فرآیند شستشوی فرش با دستگاه انجام می‌گیرد. امروزه با توجه به مدرن بودن تجهیزات شرکت‌های قالیشویی از شیوه‌های متفاوتی برای شستشوی انواع قالی و فرش استفاده می‌شود. از اوایل دهه چهل اولین قالیشویی‌های صنعتی که دارای دستگاه‌های شستشوی فرش بودند آغاز به کار کردند. در این فیلم مشاهده خواهید کرد که فرش ماشینی  12 متری را داخل دستگاه قالیشویی کرده و آب و کف با فشار وارد آن شده، و با برس های ویژه شستشو میشود و در آخر فرش لول شده از دستگاه بیرون می آید.

است. ما به فکر این مسائل هم بوده ایم و یک راه حل اساسی برایش در نظر گرفته ایم. در «خدمت از ما» برای خدمات شستن فرش در تهران همیشه نزدیکترین شرکت های قالیشویی به شما معرفی می شوند تا در زمان و هزینه هایتان صرفه جویی شود. چرا که کمبود فضا و نیاز به صرفه جویی در مصرف آب خانگی، مردم را ملزم می کند که کار شستن فرش در تهران را در خانه انجام ندهند. مجموعه مادر دارای پیشرفته ترین دستگاه شستشوی فرش در سراسر کشور است که با روش نانوتراپی تمامی کثیفی فرش راازآن جدا می کند. همچنین بسیاری از فروشگاه‌های فرش به مشتریان خود اطلاعات نادرست می‌دهند و تاکید دارند که فقط خودشان می‌توانند فرش‌ها را بشویند و تمیز کنند!

قالیشویی، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، و آمدن دستگاه‌ها و مواد شوینده قوی، آسانتر و سریعتر شده‌است. قالیشویی امروزی بیشتر در کارخانه‌ها یا کارگاه‌های قالیشویی، و با دستگاه‌های قالیشویی انجام می‌پذیرد و برای خشک شدن فرشهای شسته شده، از گرمخانه استفاده می‌شود. البته همچنان در بعضی از نقاط ایران و خاورمیانه، هنوز به صورت دستی نیز انجام می‌شود. بعضی از قالیشویی ها بسیار کوچک هستند و فقط توانایی خدمت رسانی به بعضی از بخش های تهران را دارند. ولی بهترین قالیشویی تهران با دارا بودن تعداد زیادی شماره تماس و تعداد بالای نیروی های کاری میتواند به کل تهران خدمت رسانی کند. بله در سایت قالیشویی بانو، ما برای شما، این امکان را فراهم کرد‌ه‌ایم که تنها با وارد کردن سه گزینه نام، شماره تلفن و تاریخ رزرو در فرم ابتدای صفحه، درخواست خود را ثبت کنید.

این موضوع بسیار مهم است که مواد شوینده‌ای که برای شستشوی فرش شما استفاده می‌شود برای سلامتی کودکان، حیوانات خانگی و دیگر اعضای خانواده شما مضر نباشد. به همین دلیل قبل از سپردن فرش‌هایتان به قالیشویی از نوع مواد شوینده و داشتن تجهیزات لازم برای از بین بردن میکروب‌های فرش اطمینان حاصل کنید. چرا قالیشویی مهم است؟ فرش‌ از ملزومات هر خانه‌ای است که ارزش مادی و هنری بالایی دارد.

قالیشویی گل ابریشم تهران بهترین قالیشویی تهران خوب ترین قالیشویی در تهران

کارخانه قالیشویی نوین، بهترین قالیشویی تهران، از سال ۱۳78 فعالیت خود را آغاز کرده است. چراکه شست و شوی فرش در محل معمولا به صورت سطحی انجام شده و گرد و غبار فرش داخل آن باقی می‌ماند. این گونه، فرش‌های ارزشمند شما به مرور زمان آسیب دیده و ریشه‌های آن از بین می‌رود.

کارخانه قالیشویی بانو به پشتوانه سال‌ها فعالیت، تجربه و با تکیه بر تخصص کارکنان خود، آماده ارائه کلیه خدمات شستشوی فرش، مبل، موکت و پرده با بهترین کیفیت به مشتریان خود است. ما در قالیشویی بانو با استفاده از به‌روزترین و بهترین تجهیزات و مواد شستشو، این اطمینان را به شما می‌دهیم که از مجموعه خدمات این کارخانه رضایت کامل داشته باشید. یک قالیشویی خوب با ارائه سبد متنوعی از خدمات مختلف اعم از فرش

در ماشین های شستشوی قالیو خشکشویی فرش، 95% آب پس از شستشو کشیده می شود. پس از 2 الی 3 ساعت پساز خشکشویی فرش در منزل، فرش خشک شده و قابل استفادهاست. قیمت قالیشویی سیار و قیمت خشکشویی فرش به صورت توافقیتعیین می شود.

تعرفهقالیشویی ساده و تعرفه اعلاشویی فرش و قیمت شسشتوی فرشابریشم به علت تفاوت در مراحل شستشو و نوع مواد شوینده با هم تفاوت دارند. میزان تراکم بافتقالی روی کیفیت ان تاثیر دارد ولی قطعا شستن موارد متراکم تر دشوارتر است. درقالیشویی خوب قالیها را بر اساس جنس و نوع الیاف دسته بندی می کنند و طبقپروسه جداگانه ای شستشو می دهد. به این ترتیب همیشه برای قالیشویی فرشدستبافت زمان بیشتری صرف خواهد شد و این روی مبلغ نهایی قیمت قالیشوییفرش دستبافت تاثیرگذار است. در صورتیکه فرشهای ماشینی شما صرفا بخاطر گرد و غبار شسته می شود و لک های خاصیروی آن وجود ندارد، نرخ شستشوی فرش ماشینی بسیارکمتر تمام خواهد شد. ولی در صورتی که نیاز به اعلا شویی و از بین بردنلکه های خاص و قدیمی باشد قیمت شستشوی فرش ماشینی و نرخ شستشوی فرشدستبافت بیشتر خواهد شد.

در سراسر مشهد. یکی از عواملی که در تحویل فرش شما نقش دارد، زمان و فصل جمع‌آوری فرش‌ها است. معمولا در ۶ ماه اول سال بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت تحویل فرش طول می‌کشد.در فصل پاییز تحویل فرش‌ها ۲۴ تا ۴۸ ساعته خواهد بود. اما همانطور که می‌دانید، زمستان و نزدیک عید نوروز شلوغ‌ترین زمان برای قالیشویی‌ها است.معمولا فرش‌های شما در این زمان بین ۷۲ تا ۹۶ ساعت به دست شما خواهند رسید.همچنین جنس فرش هم در مدت زمان ارسال آن نقش دارد. معمولا فرش‌های ماشینی زودتر از فرش‌های دستباف و ابریشم تحویل داده می‌شوند.

در شستشوی فرش در خانه موارد زیادی از جمله روش حمل و نقل فرش، محل شستشوی فرش، مواد شوینده مورد استفاده برای شستشو، روش شستشو و روش خشک کردن، همگی می‌توانند فرش را دچار مشکل کنند. این در حالی است که شستشوی فرش در قالیشویی توسط متخصصین با تجربه انجام می‌شود. همچنین استفاده از مواد شوینده مناسب، دستگاه‌ها و تجهیزات اتوماتیک شستشوی فرش و روش‌های نوین خشک کردن آن، از مواردی است که موجب می‌شود در فرایند شستشوی فرش در قالیشویی فرش شما آسیب نبیند. فارغ از تمام این موارد در نظر بگیرید که شستشوی یک فرش در خانه، این روزها هزینه‌های زیادی دربردارد.

در روش اتوماتیک که به دو روش صفحه‌ای و دیسکی انجام می‌شود، روی یک تسمه بزرگ قرار می‌گیرد و شروع به حرکت می‌کند. در طول مسیر تمام مراحل فرش مانند فرچه زنی و شلاق‌زنی به صورت اتوماتیک انجام شده و با استفاده از آب و مواد شوینده مخصوص شسته می‌شوند. پس از آن فرش به صورت لوله در آمده و در دستگاه آب‌گیری قرار می‌گیرد تا آب از تمامی منافذ آن خارج شود. بعد از آن فرش توسط دستگاه خشک‌کن، خشک می‌شود و توسط کارگر در هوای آزاد قرار می‌گیرد.

به همین سبب نوع خدمات رفو و ترمیم نیز متفاوت و مختص هر فرش می باشد.

قالیشویی

در این روش همانطور که در اسم آن هم مشخص است می‌توان گفت یک خدمت ترکیبی است که در آن از نیروی انسانی در کنار وسایل اتوماتیک کمک گرفته می‌شود. یعنی می‌توان گفت که نیروهای انسانی در شرکت‌ها به کمک ابزار برقی چون فرچه و شلاق زن جهت آب‌گیری فرش، به این‌ کار می‌پردازند و یک نیروی انسانی در کنار وسایلی که به کمک برق کار می‌کنند، دخیل است. مثلا نوع فرش یا موکت، شیوه شستشو، اعلاشویی، نیاز به تعمیرات، مسیر حمل و نقل و غیره می ‌توانند در میزان هزینه شستشو اثرگذار باشند.

  • ما سعی کردیم تا تمام مناطق تهران را تحت پوشش قرار دهیم و پنج شعبه در مرکز، شرق، شمال، غرب، جنوب پایتخت را تاسیس کردیم و برای ارائه خدمات از هر نقطه ای تهران کافی است با کارشناسان قالیشویی تهران بانو ارتباط بگیرید.
  • خراسان است.
  • در صورتی که از کثیفی و حتی موهای
  • معمولا وقتی یک کسب‌وکار معتبر باشد، در تلویزیون یا رادیو تبلیغات انجام می‌دهد.

تمامی مراکز قالیشویی تهران و سایر مراکز قالیشویی شهرستانها که مورد تایید آچاره هستند، دارای مجوز از مراجع ذیصلاح از جمله اتحادیه مربوطه هستند و از فیلتر‌های تایید صلاحیت عبور کرده‌اند. قیمت شست و شوی فرش متناسب با جنس فرش، ماشینی و دستباف بودن آن متفاوت است. قالیشویی نوین قیمت‌ها را بر اساس نرخ نامه اتحادیه قالیشویی تعیین می‌کند. تنها با ورود به وبسایت قالیشویی نوین، درخواست خودتان را ثبت می‌کنید و باقی کار را به ما می‌سپارید.کلیه پیگیری‌ها توسط خود پرسنل قالیشویی نوین انجام شده و هماهنگی‌های لازم با شما صورت خواهد گرفت.

خشکشویی فرش دستبافت و ماشینی در محل

چون ممکن است قالیشویی معتبر نبوده و شاید دزدی یا کلاهبرداری اتفاق افتد. رسید و فاکتور قالیشویی حکم سند را برای شما دارد پس تا تحویل فرش آن را نزد خود نگه دارید. شستشوی اسلامی به ویژه آبکشی باید رعایت شود و فرش حتما باید با آب کر شسته شود. اگر فرش کهنه قالیشوئی باشد باید قالیشویی این موضوع را از قبل بداند تا با دقت الیاف فرش را تمیز کند. اگر در فرش سوراخ یا پارگی وجود داشته باشد، باید قبل از شستشو آن را تعمیر یا به اصطلاح رفو کرد. اگر این اتفاق انجام نشود ممکن است پارگی و یا خرابی در هنگام شستشو بیشتر شود.

شستشوی انواع فرش ماشینی

البته اگر مدت زیادی است کهقالی هایتان را نشسته اید ما این روش را پیشنهاد نمی کنیم زیرا لکه بری خاصی انجامنمی شود و تنها آلودگی ها از روی سطح فرش برداشته می شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های یک قالیشویی خوب استفاده از مواد شوینده با کیفیت و استاندارد فرش است. این موضوع بسیار مهم است که مواد شوینده‌ای که برای شستشوی فرش شما استفاده می‌شود برای سلامتی کودکان، حیوانات خانگی و دیگر اعضای خانواده شما مضر نباشد.

همچنین بسیاری از فروشگاه‌های فرش به مشتریان خود اطلاعات نادرست می‌دهند و تاکید دارند که فقط خودشان می‌توانند فرش‌ها را بشویند و تمیز کنند! در حالی که این ادعا خودش یک دلالی برای کارخانه‌های قالیشویی است و هیچ ضمانتی وجود ندارد که یک فروشنده خوب و باسابقه، یک متخصص شست‌و‌شو و ترمیم فرش هم باشد. پس قالیشویی خوب در تهران از قیمت گذاری های صنف قالیشویی پیروی میکند. قالیشویی فرش به دو صورت شست‌وشوی سنتی و شست‌وشوی مدرن انجام میشود. شکل سنتی آن که هنوز هم در خیلی از قالیشویی ها متداول است با آب و مایع شستشو است. ولی شکل صنعتی با دستگاه های پیشرفته کارخانه است که کمترین خطر را برای فرش ها دارد و اصولی تر است پس داشتن دستگاه های به روز و استاندارد یکی از ویژگی های مهم محسوب میشود.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما