ویس کرمی طوفان الاقصی روحیه مهاجران صهیونیست را تضعیف کرد

به گزارش آرانیوز، مهردودی ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد در شورای اسلامی با اشاره به اجرای عملیات غافلگیرانه «طوفان الاقصی» توسط حماس علیه رژیم صهیونیستی گفت: از ابتدا رژیم منفور صهیونیستی. بر اساس ظلم و ستم و اشغال سرزمین مردم مظلوم فلسطین ایجاد و توسعه یافت و توسط دولت های انگلیس و آمریکا حمایت شد.

وی افزود: در طول چندین دهه که از زندگی ننگین رژیم صهیونیستی می گذرد، تلاش رژیم حاکم بر این بوده است که چهره ای سرسخت، شکست ناپذیر و تحمیلی از رژیم صهیونیستی ترسیم کند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس تصریح کرد: جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل به عنوان یک جنگ افسانه ای در اذهان ملت مسلمان عرب و تاریخ به عنوان نماد شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی به تصویر کشیده شده است. وی معتقد بود که ارتش صهیونیستی ارتشی قدرتمند و شکست ناپذیر است که مورد حمایت اروپا و آمریکاست و صهیونیسم جهانی از آن برخوردار است.

ویسکرمی خاطرنشان کرد: پس از انقلاب اسلامی اتفاق جدیدی رخ داد و «روح حسینی» وارد مبارزه مردم مظلوم فلسطین شد.

وی افزود: جالب است که وکیل مدافع خالد اسلامبولی که انور سادات را به اتهام خیانت به اعراب مسلمان اعدام کرد، با افتخار اعلام کرد که خالد اسلامبولی و دو همراهش که انور سادات را به دلیل خیانت به اعراب در جنگ اعدام کردند، مجازات شدند. انجام دادند 6 روز از او پیروی کرد و از حسین بن علی الگو گرفت! و وقتی در سال 56 منزل خالد اسلامبولی را تفتیش کردند، تصویری از امام خمینی (ره) را در منزل ایشان یافتند که نشان از الهام گرفتن ایشان از قیام امام علیه ظلم است.

ویس کرمی خاطرنشان کرد: آنچه در چند روز اخیر تحت عنوان «عملیات طوفان اقصی» رخ داد مقوله بسیار جدیدی است چرا که تا پیش از این مسلمانان فلسطین با جست و جو و فرار از خود دفاع می کردند اما در این عملیات وارد سرزمین های اشغالی شدند. و تعداد زیادی از غاصبان صهیونیست را پیدا کردند و اسیر کردند.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: این نشان می دهد که نه دیوارهای بلند و نه گنبد آهنین توان دفاع در برابر رژیم غیرقانونی صهیونیستی را ندارند، مهم ترین مسئله روحیه مهاجران صهیونیست است که روز به روز ضعیف تر می شود. روزی که بسیاری از آنها می روند، سرزمین های اشغالی در ذهنشان تمرین می کنند و این یعنی فروپاشی اجتماعی و هویت رژیم صهیونیستی که با هیچ سلاح، ارتش و حمایت خارجی قابل جبران نیست.

انتهای پیام/

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما