کاشت مو پیشرفته با رویش دائمی کاشت موی طبیعی با 10 000 000

باقی ماندن دائمی جای زخم روی سر پیامد جدی این روش کاشت مو است. البته راه‌های مختلفی برای کمرنگ کردن جای بخیه‌ها وجود دارد که در مطلبی جداگانه به آن پرداخته ایم.

رژیم‌هایی سنگین هستند که باعث کاهش وزن بیش از ۷ کیلو در ماه می‌شوند. پس بهتر است برای کاهش وزن علاوه بر استفاده از رژیم‌های غذایی استاندارد، ورزش و تحرک هم داشته باشید. سیر یکی از گیاهان پرمصرف است که به خواص زیادی که دارد معروف است. شما بعد از کاشت مو باید از مصرف مواد سرخ کردنی و مضر دوری کنید و مواد مفید مصرف کنید.

به همین خاطر در صورتی که تمایل به استفاده از امکانات بیشتر برای دست یافتن به نتایج بهتر دارید، لازم است هزینه های بیشتری را صرف نمایید. گاهاً تبلیغاتی مبنی بر هزینه های پایین و استفاده از بهترین روش جهت پیوند مو صورت می گیرد که خلاف واقع خواهد بود. در جراحی کاشت موی سر نیز مانند سایر جراحی ها، باید نکاتی را قبل از عمل رعایت کنید تا بهترین نتیجه را از کاشت مو بگیرید. روش دیگری که برای استخراج و پیوند گرافت‌ها استفاده می‌شود تکنیک SUT است.

کاندید مناسب کاشت مو

این تکنیک ها امروزه قدیمی شده اند و هر یک عوارض زیادی بعد از عمل داشتند از جمله نیاز به استراحت طولانی، خونریزی، جای زخم و بخیه، تورم و پانسمان طولانی، مراجعات مکرر و عدم امکان شستشوی موها تا چند روز و غیره…

رضایت نهایی از انجام کاشت مو تقریبا بعد از شش ماه مشخص می شود. تعداد بسیار کمی از افراد از کاشت مو ناراضی هستند چون در نهایت کاشت مو نسبت به طاس بودن طرفدار بیشتری دارد.

استرس باعث افزایش سطح هورمون‌های استروژن و آدرنالین در بدن می‌شود که ممکن است باعث ضعف و ریزش مو شود. برای کاهش استرس، بهتر است به تمرینات i thought about this روانشناختی، یوگا و ماساژ روی بدن خود بپردازید. زمانی باید نگران شوید که این مقدار ریزش بیشتر و به مرور زمان حجم موهای سر کمتر شود.

برای مثال، نوع الگوی ریزش مو، سن، شرایط بانک مو و جنسیت عوامل اصلی در انتخاب بهترین روش کاشت مو هستند. مدت زمانی که نباید به موهای کاشته شده دست زد، به روش کاشت مو بستگی دارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی هریک از این روش ها پرداخته و مراحل کاشت مو در کلینیک زیبایی آنیل را بیان کنیم. بله اگر ناحیه پشت سر برای اهدای مو مناسب نباشد، ممکن است جراح فولیکول مو را از ناحیه بازو، پاها یا ناحیه تناسلی استخراج کند. هرچه موها در ناحیه بانک مو بیشتر و ضخیم‌تر باشند، نتیجه کاشت هم بهتر خواهد بود.

در روش کاشت مو FIT، روند پیوند مو کمی طولانی‌تر است و گرافت‌های برداشته شده باید در زمان کمتر از 4 ساعت بر روی بخش‌های مورد نظر پیوند شوند، از این رو احتمال از بین رفتن فولیکول‌های مو به صفر می‌رسد. یکی از معایب این روش که در FUT وجود ندارد، بحث سرعت عمل پایین آن است که چند روز زمان لازم دارد تا تمامی گرافت‌ها برداشته و پیوند مو به طور کامل انجام شود. در این مطلب به طور کامل با عمل کاشت مو (Hair Transplant) آشنا شدیم و به تکنیک های نوین کاشت مو پرداختیم.

این روش به خوبی می‌تواند ما را از کیفیت کلینیک مربوطه مطلع کند. در مرحله‌ سوم، گرافت‌های برداشت شده برای کاشت آماده می‌شوند. در این مرحله، پزشک متخصص گرافت‌ها را زیر میکروسکوپ به شکل تار به تار در می‌آورد و برای کاشت آماده می‌کند. کاشت مو در آنیل به روش های FUT، SUT، FIT، BHT، میکروگرافت و روش ترکیبی انجام می‌شود.

عوارض کاشت مو و همه آن چیزی که به شما نمی‌گویند!

جراح در این مرحله سوراخ ها یا روزنه هایی را با استفاده از چاقوی جراحی یا سوزن ایجاد خواهد کرد و هرکدام از گرفت ها به صورت خیلی دقیق و با ظرافت در سوراخ ها قرار خواهد داد. دیگر اعضای تیم نیز در کاشتن گرفت ها به جراح کمک خواهند کرد.

کاشت مو

برای دستیابی به بهترین نتیجه، گرافت‏ های تک فولیکولی (تک مویی)  نوار برداشته می شوند. گرافت ‏های 2 تایی در عقب خط رویش مو و گرافت‏ های 3 تایی در بالای سر کاشت می ‏شوند.

✔ مردانی که انتظارات واقع بینانه داشته و به این موضوع آگاهند که احتمال اینکه پس از عمل ریزش مو وجود داشته باشد، وجود خواهد داشت. افراد وسواسی که به‌صورت مرتب موها و ابروهای خود را با دست می‌کشند. افرادی که طاسی آن‌ها ناشی از آسیب بر اثر جسم‌های مختلف باشد.

عمل کاشت مو بسته به تعداد موهای کاشته شده، ممکن است چهار تا هشت ساعت در یک روز و در مواردی دو روز زمان ببرد. اکثر مراجعان در طول جراحی به­ هوش بوده و فقط بی­‌حسی در قسمت پوست سر آن‌ها اعمال می­‌شود. برای طبیعی شدن کاشت مو، متخصص پوست می‌­تواند به دو صورت عمل کند؛ جراح در روش اول یک نوار از پوست سر را با موهای سالم برش می‌­دهد و در روش دوم عمل برداشت مو را روی هر تار مو به صورت جداگانه انجام می­‌دهد. زمان روش دوم طولانی‌تر است؛ در عوض از ایجاد زخم‌های نواری روی پوست سر جلوگیری می­‌کند.

همچنین ممکن است پس از انجام این عمل کمی درد داشته باشید که در این صورت پزشک متخصص دارو های زیر را تجویز می نماید. «کلینیک پوست و موی ساعی» با اولویت این امر و بکارگیری دستگاه های روز و مجهز، در محیطی زیبا و آرام، در قلب شهر تهران در حال ارائه بهترین خدمات درمانی و زیبایی به هموطنان در سراسر ایران است. در عمل کاشت موی سر سن متقاضیان از اهیمت زیادی برخوردار است. بهتر است که این عمل برای افراد کمتر از 25 سال انجام نشود و این عمل در سن های بالاتر صورت پذیرد.

بیمارانی که نیاز به پیوند خط مقدم دارند و یا افرادی که به دنبال پیوند ریش و سبیل هستند می‌توانند گزینه مناسبی برای انتخاب روش میکروفیت باشند.

پس از برش، فولیکول ها زیر میکروسکوپ رفته و آماده کاشت میشوند. متد نواری برخلاف روش های متد فولیکولی، شدت تهاجم بالاتری داشته و نیاز به ایجاد بخیه دارند.

نقاط مورد نظر و مناسب اهدا کننده فولیکول مو از نظر پزشکان، پشت سر حدفاصل دو گوش و بخشی زیر گردن خواهد بود. چرا که این ناحیه به دلیل شباهت و یکسان بودن به موهای وسط سر از لحاظ ضخامت و طول مناسب تر خواهند بود.

دکتر و جراح متخصص با این روش قدیمی موها را به صورت گروهی از ناحیه انتخاب شده جدا می‌کند و با متد‌های خاصی بر روی طاسی سر قرار می‌دهند. این روش یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های حال حاضر می‌باشد. چرا که جای زخمی باقی نمی‌گذارد و دوره نقاهت بسیار کوتاه‌تری نسبت به بقیه روش‌ها دارد همچنین از دیگر دلایل محبوبیت این کاشت می‌توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد.

مثلا در تکنیک‌های کاشت مو به روش FIT و FUT در زمان جراحی ممکن است خونریزی زیادی داشته باشید. همچنین عفونت و ورم صورت و زیر چشم از دیگر عوارض این تکنیک است. اما عوارض کاشت مو به روش SUT کمتر از روش‌های دیگر است و دوره بهبودی کوتاه‌تری دارد. در نهایت ممکن است دو نفر توسط یک پزشک با روشی مشابه کاشت مو انجام دهند اما نتیجه یکسان نباشد.

تاریخچه جراحی کاشت مو با تکامل مداوم از نظر تکنیک ها و فن آوری ها مشخص می شود. برداشت واحد فولیکولی (FUE) در اوایل دهه ۲۰۰۰ یک رویداد انقلابی بود که هیجان زیادی ایجاد کرد و برخی انتظار داشتند که کاملاً جایگزین پیوند / انتقال واحد فولیکولی (FUT) شود.

همچنین انجام آزمایش های هپاتیت B و هپاتیت C نیز باید انجام بگیرید.

سپس پوست جدا شده توسط تیم جراحی به ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ گرفت کوچک به صورت تک تک یا دسته های چندتایی تقسیم می شود. کیفیت مو، رنگ مو سایز ناحیه مورد هدف بر تعداد و نوع گرفت ها (graft) تأثیر دارد. به همین دلیل نیز بسیاری این روش کاشت مو را به دو روش قبلی ترجیح می دهند.

بهترین و جدیدترین تکنیک کاشت مو در ایران چیست؟

از دیگر دلایل ریزش مو می توان به عدم مراقبت و نگهداری درست از موها، استفاده از شامپوی نامناسب، خواب ناکافی، استرس زیاد، شیمی درمانی، و عفونت و بیماری های قارچی مربوط به سر اشاره کرد.

✔ در مجموعه تهران بیوتی سنتر در تمام روش های کاشت مو برای افزایش ظرافت و زیبایی کاشت مو که حالت کاشت کاملا طبیعی باشد خط رویش با گرافت های تک تار مویی انجام میشود. این امر باعث طبیعی شدن هر چه بیشتر کاشت شده به طوری که انجام کاشت مو به راحتی قابل تشخیص نباشد. ✔ سعی کنید تا ۳ روز اول پس از کاشت مو طبیعی موهای کاشته شده را شانه نزنید تا شاهد ریزش موی بیشتری نباشید.

  • طاسی مرحله نهایی ریزش مو است که بصورت کلی یا جزئی رخ می دهد.حدود 60 % آقایان دارای درجاتی از طاسی هستند و قطعا بهره داشتن از موی مناسب از نشانه های تندرستی و جوانی محسوب می شود.
  • این موضوع که آیا به شما کاشت مو نیاز دارید یا خیر فقط باید توسط پزشک تعیین شود.
  • تکنسین‏ های ماهر با یک میکروسکوپ استریو، با قدرت بالا گرافت ‏های فولیکولی را آماده می کنند.
  • باید توجه ویژه ای به مراقبت های بعد از کاشت مو داشته باشید در غیر این صورت ممکن است منجر به تخریب کاشت شود.
  • برای خشک کردن سر خود از سشوار استفاده نکنید زیرا باد گرم سشوار باعث آسیب به فولیکول مو می‌شود و بهتر است اجازه دهید به صورت عادی خشک شود.

اتخاذ تکنیک «برش جانبی» در اوایل شروع سال ۲۰۰۰، باعث شد تا جراحان کاشت مو دو تا چهار گرافت واحد فولیکولی مو را انتخاب کنند که باعث شد موی کاشته شده بهتر بر روی پوست سر قرار گیرد و منطقه‌ای که طاس است را بهتر در بر بگیرد.

با درود، انجام مجدد کاشت مو در صورت داشتن بانک موی مناسب امکان پذیر می باشد. ✔ با انتخاب کلینیک مناسب می توانید نقش مهمی در انجام هرچه بهتر پیوند مو طبیعی خود ایفا کنید. نوجه داشته باشید که هر آگهی در اینترنت به منظور انجام هرچه بهتر کاشت نخواهد بود.

با افزایش سن ریزش مو نیز بیشتر می‌شود و افراد نیاز به روش‌هایی پیدا می‌کنند که آن را برطرف کنند یکی از این روش‌ها کاشت مو به روش Micro fit است. یک پلاگین می‌تواند تا 15 فولیکول مو داشته باشد، میکروگرافت‌ها و مینی گرافت‌ها معمولاً بیش از 5 فولیکول ندارند. این امر باعث می‌شود تعداد بیشتری پیوند انجام شود و طبیعی‌تر به نظر برسد.

اگر بیمار به داشتن موهای ضخیم تر تمایل داشته باشد و یا بعد از عمل دچار ریزش مو شود، با تایید پزشک احتمالا به یک جلسه دیگر نیز نیاز خواهد داشت. به انتقال فولیکول­‌های مو از ناحیه‌­ی پشت سر به جلوی سر، کاشت طبیعی مو می­‌گویند. روش‌­های کاشت مو شامل دو نوع جراحی و بدون جراحی است؛ امروز با پیشرفت فناوری و وجود دستگاه‌­های پیشرفته، روش‌­های بدون جراحی با عوارض کمتر و اثرگذاری بیشتر از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در کاشت مو دکتر متخصص یک برش ظریف در ناحیه بانک مو ایجاد می‌کند؛ تا فولیکول‌های مورد نیاز را برداشته و سپس در محل طاسی سر در حفره‌هایی که قبلا ایجاد کرده است؛ قرار دهد.

البته بهترین زمان برای انجام کاشت مو به طور کل به شرایط هر فرد بستگی دارد. در تشخیص و توصیه های درماتنی ریزش مو مراجعه به دکتر ریزش مو میتواند به شما کمک کند.

روش micro fit نسبت به سایر روش‌های کاشت مو، تراکم بیشتری را می‌دهد و همین امر باعث شده است تا این روش نسبت به سایر روش‌ها طرفداران بیشتری داشته باشد. در روش میکروفیت با استفاده از سوزن‌های خاصی، برداشتن فولیکول‌های مو از ناحیه اهدا کننده انجام می‌شود. در این روش همچنین از یک دستگاه کوچک برای برداشتن فولیکول‌های مو، باز کردن سوراخ‌های کوچک و کاشت مو استفاده می‌شود و امکان برداشت و کاشت مو به‌صورت همزمان در این روش وجود دارد. عوامل مختلفی در تعیین تکنیک مناسب کاشت مو دخالت مستقیم دارند.

شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین متخصصان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد. در کل می توان با توجه به موارد اشاره شده کاشت مو به روش FUE را جدید ترین روش بعد از روش FUT برای درمان طاسی و ریزش مو دانست . کاشت مو به روش FUE یکی از روش های پرطرفدار می باشد می توان گفت FUE روش تکامل یافته روش FUT می باشد .

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما